В багатьох телевізійних рекламних роликах ігноруються ефективні методи привернення уваги та стимуляції емоцій глядачів

У телевізійній рекламі можуть використовуватися різноманітні техніки, щоб привернути максимальну увагу та викликати якомога більше емоцій у глядачів, проте у більшості роликів усі ці ефективні методи просто ігноруються.

Комментарии 1316

Такі висновки були зроблені в результаті дослідження, представленого головним спеціалістом з інновацій дослідницької компанії System1 Орландо Вудом на заході EffWorks Global, який проводила онлайн торгова організація Інститут спеціалістів реклами (ІСР).

Він заявив, що рекламні ролики для «правої півкулі мозку», які зазвичай відрізняються зосередженістю на конкретних персонажах, чітким відчуттям часу і місця та свідомими відносинами, показали значно кращі результати по кожному з цих критеріїв.

Вуд зазначив на онлайн конференції ІСР: «Те, що викликає у нас сильнішу емоційну реакцію, відповідно привертає і більше нашої уваги».

«Для того щоб привернути і втримати увагу до реклами, необхідно зацікавити праву півкулю мозку». (Для детальнішої інформації прочитайте розгорнуту доповідь WARC: Як телевізійні рекламні ролики для «правої півкулі мозку» привертають і утримують увагу споживача, а також стимулюють появу емоцій.)

Проте Вуд також висловив свої застереження: він помітив, що рекламодавці останнім часом відійшли від стратегій «правої півкулі».

Замість цього, вони зосередилися на рекламі «лівої півкулі», в якій перевага віддається абстрактному опису продукції, крупному плану, накладеним на екран словам, озвучці, інструкціям та музиці, що постійно повторюється.

Хоча з ідейної точки зору така реклама може здатися доволі сміливою, як свідчать докази, вона не виправдовує себе, коли йдеться про розвиток довгострокових брендів.

В останньому дослідженні Вуда було перевірено 195 телевізійних рекламних роликів за допомогою сервісу для оцінки реклами, розробленого System1, який дає кожному ролику від одної до п’яти зірок в залежності від емоційного впливу.

Статистична компанія TVision, яка відстежувала рівень уваги, проаналізувала ту саму групу рекламних роликів, щоб допомогти визначитись, на яку півкулю мозку вони більше зорієнтовані – праву чи ліву.

За словами Вуда, обидва дослідження виявили, що «саме персонаж, випадок і місце привертають та утримують увагу. А фронтальність, інструкції та зосередженість на продукції – це те, що змушує нас відволіктись».

Переклад статті підготувала студія перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода