Вічні історії романтичних відносин у сучасному світі у рекламі Virgin Media

Кампанія «Бережіть любов, залишайтесь на зв’язку» від агенції Adam&EveDDB для Virgin Media

Комментарии 870

Кампанія «Бережіть любов, залишайтесь на зв’язку» зображує вічні історії романтичних відносин у сучасному світі. Від селфі з котиком та віртуальних музичних дуетів до засинання разом по відеодзвінку – зустрічі у цифрову еру показали за допомогою серії кадрів, взятих з життя, під надихаючий саундтрек Карлі Рей Джепсен «Ти мені справді подобаєшся».

Останній ролик компанії Virgin Media, знятий агенцією Adam&EveDDB, вперше буде транслювався 4 вересня під час показу телесеріалу «Вулиця коронації» на каналі ITV. Завдяки засобам масової інформації, які були завчасно сплановані та придбані агенцією Manning Gottlieb OMD, показ ролику відбувся за підтримки зовнішньої реклами, радіо та цифрових ЗМІ, які наглядно демонструють, як Virgin Media забезпечує миттєве з’єднання.

 video

Ця кампанія стала третім епізодом надихаючої програми «Залишайтесь на зв’язку» після того, як Virgin Media швидко змінили свою стратегію на початку карантину, для того щоб підбадьорити населення та підкреслити, наскільки важливо залишатися на зв’язку під час такого складного періоду.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie