Від кулаків до кліків: ребрендинг охоронної компанії Sheriff

Як переосмислити безпеку і силу в сучасному світі? Sheriff разом з креативною агенцією Bickerstaff зробили це провівши ребрендинг однієї з найстарших і найвпізнаваніших охоронних фірм країни.

Коментарі 2229

*Звуки боротьби*

Одного сонячного, безхмарного дня до Бікерстафу прийшов Шериф.

Але нічого кримінального, мова про креативну агенцію Bickerstaff.437 і охоронну фірму SHERIFF – одного з лідерів ринку охоронних послуг в Україні.

І почалося не що інше, як старий добрий ребрендинг. І почався він, як і належить, із стратегічних досліджень.

Правди людей

Виявилось, що люди теоретично розуміють, навіщо потрібна охорона, але у випадках небезпеки вони вдаються до народних методів захисту. Ну там, типу сховати ключ під килимок, або попросити бабу Надю дивитися на їхні двері два тижні, поки вони відпочивають у Затоці.
Виявилось ще, що у свідомості людей послуги охоронної фірми здаються чимось дуже дорогим. Люди вважають, що пультова охорона, персональна охорона чи ще будь-яка охорона – це елемент розкоші, щось зі світу категорії VIP. (а це аж зовсім не так)

Та на цьому правди не закінчуються.

Правда Sheriff

Компанія існує на ринку вже 10 років і за цей час ні дня не стояла на місці. Удосконалюючи продукт і себе, SHERIFF прийшов до технологізації і упрощення продукту, а також змінив підхід грубої сили на підхід діалогу. Зараз у разі виклику кортеж шерифівців може прибути у будь-яку точку Києва, квартиру поставити і зняти з охорони можна за допомогою смартфону, а вартість послуг за місяць програє навіть сумарній вартості капучінок в кав’ярні під домом.

І шо з цим робити?

Змінити ставлення людей до охорони в цілому. Бо це ж так логічно: ми більше не передаємо листи до сусідів за допомогою поштаря, а використовуємо месенджери, за рецептом кулєбяки не йдемо в бібліотеку за книгою рецептів, а шукаємо рецепт в гуглі, так само можна й припинити встановлювати грати на вікнах, чи мучити собаку щоб він на всіх гавкав, а просто встановити сучасну охорону. Бо так безпечніше і так комфортніше.
Отже, безпека — це комфорт.

Сузір’я sheriff

Останні 10 років логотипом SHERIFF була шерифська зірка. Ну, ви знаєте її, бо точно бачили на амерканських шерифах в старому кіно. Зірка – яскравий і впізнаваний елемент, у неї сильна візуальна енергія, але вона вже трошки олдскул.

Бікерстафф замінили зірку на астериск. Ви скоріше знаєте його як “зірочка з клавіатури” – *

Бо астериски захищають наші дані в інтернеті, вони ж пояснюють додаткові сенси в книжках. Астериски захищають і роблять складне більш зрозумілим, власне, як і SHERIFF з його новою стратегією.

Прощальні побажання

Бажаємо всім, хто дочитав аж досюди, щастя-здоров’я, і, звичайно, безпеки і комфорту. Пам’ятайте, ви всі – зірочки, або в даному випадку, – астериски
(ノ◕ヮ◕)ノ

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода