Відкрий сезон чистоти

Karcher розпочинає весняний сезон із нових рекламних кампаній

Комментарии 1092

Компанія Karcher Україна розпочала весняний сезон із нових потужних рекламних кампаній «Відкрий сезон чистоти», створених у стилі глобальної маркетингової концепції «Просто WOW». Нові рекламні кампанії покликані привернути увагу українців до таких категорій товарів, як міні-мийки для авто, техніка для дому, пилососи для вікон, а також техніка для саду. Адже саме навесні стає актуальним приведення до ідеального стану дому та прибудинкових територій після впливу зими.

Кампанії, що стартували в середині квітня, триватимуть майже до кінця травня. Рекламні матеріали будуть розміщені на каналах, популярних серед цільової аудиторії: інтернет, зокрема, соцмережі та YouTube. Заплановано також активності у друкованих виданнях, онлайн-медіа та  радіо. Крім того, до кампанії долучилися і лідери думок. Вони випробують продукцію особисто та поділяться враженнями з аудиторією. Отже, за допомогою різних каналів комунікації планується максимально охопити цільову аудиторію бренда.

У кампанії «Відкрий сезон чистоти» Karcher продовжує глобальну стратегію, започатковану 2020 року: орієнтування на молодь та спілкування з нею сучасною аудіовізуальною мовою. Адже цільова аудиторія Karcher рік у рік поволі змінюється, стає більш молодою та активною. Відповідно змінюються й концепції комунікації бренда: нові трендові формати рекламних кампаній спрямовані на більш прогресивних споживачів.

Нову концепцію назвали «Просто WOW». Її головні мотиви – фокус на реальне життя та підкреслена емоційність. Рекламні пропозиції, дизайн презентації продуктів розробляються в єдиній стилістиці та зі спільним меседжем: використовувати техніку Karcher – це сучасно, весело, зручно і продуктивно.

Акцент зроблено на реальних ситуаціях, у яких використовується техніка Karcher звичайними людьми: від дівчинки-підлітка до директора великої компанії. Водночас збережено фірмові кольори, а також витримана основна лінія бренда і його цінності: якість, надійність та екологічність. Техніка для очищення стає у нагоді практично в будь-якій ситуації, тож сюжетів із життя – безліч. Тим більше, коли настала весна – традиційний сезон для оновлення інтер'єру, генерального прибирання в домівках, миття вікон тощо. Весною також розпочинаються садові роботи у заміських будинках та на прибудинкових ділянках. Завдяки використанню якісних «помічників» можна отримувати естетичне задоволення під час та насолоджуватися довколишньою чистотою після. 

«Мабуть, немає таких сфер, де б не використовувалася техніка для прибирання Karcher. Наше завдання – не лише розповісти про її бездоганні технічні характеристики й можливості, а й допомогти нашим торговельним партнерам отримати вигоду з нашого сильного бренда та інноваційних продуктів. Для нас важливо донести думку, що прибирання з Karcher – це просто, весело і доступно для всіх. Тому ми прагнули не зображувати якийсь "утопічний світ", а зробити так, щоб сюжети та персонажі були максимально наближеними до реального життя», зауважила керівник відділу маркетингу Karcher Україна Надія Крепосна.

Весняні рекламні кампанії Karcher стартували 12 квітня і триватимуть до 19 травня.

 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода