Відкрито набір стартапів для участі у другому Adtech+Martech Startup Crash Test

Adtech+Martech Startup Crash Test — це регулярні онлайн зустрічі для презентації Adtech та Martech проєктів українських стартапів, ціль яких: презентувати власний проєкт, отримати корисні поради, обмінятись досвідом та розширити свою мережу контактів.

Комментарии 1199

Якщо ви прагнете презентувати свій проєкт та отримати фідбек від експертів, покращити свою ідею та запланувати наступні дії, і, можливо, навіть знайти інвестора зі smart money, або ко-фаундерів — ця подія для вас.

Формат зустрічі:

  • Онлайн-зустріч в Zoom;
  • 20-хвилинна презентація досвідченого експерта, спрямована на рішення проблем засновників проєктів на початковому етапі;
  • Регламентовані 3-хвилинні презентації 3-х проєктів і 10 хвилинне обговорення кожного.

Для кого:

Для засновників стартапів, розробників, маркетологів та інвесторів у стартапи на ранніх стадіях.

Як пройшов перший Adtech+Martech Startup Crash Test можна подивитись за посиланням.

Умови участі:

Участь безкоштовна при попередній реєстрації.

Не проґавте шанс розповісти про свій стартап провідним експертам у галузі та інвесторам!

Обсудить с другими читателями:
Погода