Відповідальність без повчань: стильна колаба агенції MAKE SENSE та Аліни Паш

Кліп-кампанія «Скажи „НІ“ від MAKE SENSE та Аліни Паш присвячена до Всесвітнього Дня Відповідального Споживання Пива та закликає підлітків бути на стилі, а дорослих: „не продавати, не наливати та не пропонувати алкоголь неповнолітнім“.

Комментарии 692

Як ми придумали ідею та якими питання задались в першу чергу?

«Як рекламувати ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ без популізму та нудних повчань? По-перше, меседжі мають бути правдивими, взятими з життя. Тож ми виявили реальні ситуації, питання-пастки, котрі спокушають підлітків щодня: «Може, ми й малому наллємо грамульку?», «Може, той старший хлопець допоможе купити?», «Може, продасте без документів, хіба не бачите вуса?» - говорить креативний директор MAKE SENSE, Кирило Васютін.

«Рецепт успіху кампанії простий: правдиві меседжі + крутий стиль. Це єдине, що наразі здатне зачепити увагу серед контентно-інформаційного шуму. Ми заколабилися з Аліною Паш та відзняли нетипову кліп-кампанію зі справжньою місцевою тусою. Тож ми не повчаємо, а просто говоримо: «бро, прислухайся до Аліни та вирішуй сам, що справді круто, а що «НІ» - зазначає Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE

«Трек реально качає, тож ми зрозуміли, що ця історія може стати вірусною й запустили челендж в TikTok, що протягом першого тижня зібрав понад 30000 переглядів» - доповнює менеджерка проєкту, Іра Бердник.

 video

Креативне агентство MAKE SENSE:

Власник - Кирило Терещенко

Креативний директор - Кирило Васютін

Креативний копірайтер - Андрій Чей

Аккаунт менеджер - Ірина Бердник

PR директор - Надія Тисячна

За матеріалами  прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie