Як ми придумали ідею та якими питання задались в першу чергу?
«Як рекламувати ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ без популізму та нудних повчань? По-перше, меседжі мають бути правдивими, взятими з життя. Тож ми виявили реальні ситуації, питання-пастки, котрі спокушають підлітків щодня: «Може, ми й малому наллємо грамульку?», «Може, той старший хлопець допоможе купити?», «Може, продасте без документів, хіба не бачите вуса?» - говорить креативний директор MAKE SENSE, Кирило Васютін.
«Рецепт успіху кампанії простий: правдиві меседжі + крутий стиль. Це єдине, що наразі здатне зачепити увагу серед контентно-інформаційного шуму. Ми заколабилися з Аліною Паш та відзняли нетипову кліп-кампанію зі справжньою місцевою тусою. Тож ми не повчаємо, а просто говоримо: «бро, прислухайся до Аліни та вирішуй сам, що справді круто, а що «НІ» - зазначає Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE
«Трек реально качає, тож ми зрозуміли, що ця історія може стати вірусною й запустили челендж в TikTok, що протягом першого тижня зібрав понад 30000 переглядів» - доповнює менеджерка проєкту, Іра Бердник.
Креативне агентство MAKE SENSE:
Власник - Кирило Терещенко
Креативний директор - Кирило Васютін
Креативний копірайтер - Андрій Чей
Аккаунт менеджер - Ірина Бердник
PR директор - Надія Тисячна
За матеріалами прес-релізу