В Епіцентрі є ВСЕ! І є мобільний додаток!

Епіцентр продовжує створювати нові технологічні інструменти, щоб шопінг в мережі ставав ще комфортнішим та приємнішим.

Комментарии 1227

Ірина Шинкаренко, заступник голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв'язків з громадськістю та ЗМІ компанії «Епіцентр»: Ми раді анонсувати нашим споживачам новий цифровий продукт — мобільний додаток, який додасть задоволення від шопінгу. Картка лояльності ВИГОДА тепер у мобільному додатку і нею зручно користуватися на касах, а оформити віртуальну карту легко і просто. Купувати товари online, отримувати цікаві пропозиції та інформацію про акції, історію покупок та нараховані бали — тепер все під рукою, а точніше — у вашому смартфоні. Для авторизації у додатку потрібно лише ввести номер телефону. Це тільки початок, і незабаром ми зможемо представити нашим користувачам нові цікаві функції та можливості.

Функціонал додатку:

ЕЛЕКТРОННА КАРТКА ВИГОДА

Отримувати інформацію про актуальний баланс балів тепер стає просто. До того ж, картку не потрібно зберігати у гаманці або носити з собою. Достатньо відкрити мобільний додаток та скористатися ним на касі самообслуговування або пред’явити на звичайній касі, щоб легко оплатити покупку балами чи нарахувати бали за покупку.

ONLINE ПОКУПКИ

epicentrk.ua — зручно купувати будь-де, будь-коли. Ти завжди зможеш легко оформити замовлення, швидко отримати бажаний товар і залишитися задоволеним покупкою.

АКЦІЇ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Користувачі мобільного додатку будуть першими дізнаватися про актуальні акції в мережі «Епіцентр». А прогнозний алгоритм дозволить підбирати цікаві товарні пропозиції.

Крім цього, у мобільному додатку можна буде переглянути історію своїх покупок, отримані знижки та накопичені бали, які будуть завжди доступні в електронному чеку. А вся актуальна інформація, акції та цікаві пропозиції будуть надходити за допомогою push-сповіщень.

 video

Мобільний додаток з легкістю дозволяє переглянути всю інформацію про обраний користувачем торговий центр, контактні номери телефонів, локацію торгових відділів. А також — обрати та прокласти максимально зручний та швидкий маршрут до улюбленого торгового центру, в тому числі громадським транспортом. 

Христина Мельникович, провідний фахівець управління лояльності клієнтів: Наша основна мета — надати користувачам цінний продукт, щоб спростити, покращити процес покупки в мережі. І цю цінність ми хочемо донести до найширшої аудиторії. А також — впровадити унікальні та корисні функції в якості переваг для учасників Програми лояльності ВИГОДА.

Це лише перші приємні фішки у новому продукті мережі «Епіцентр». Розробники продовжують працювати над додатком, і вже скоро користувачі будуть приємно вражені новим, ще вдосконаленішим функціоналом для легких та приємних покупок.  

За матеріалами https://epicentrk.ua/

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie