Представники Havas Group зібрались у Києві

В Києві вперше зібрались представники міжнародної групи Havas обговорити стан медіа-ринку країн Східної Європи, Кавказу та Середньої Азії.

Комментарии 781
Тематику медіа-заходу окреслив модератор - голова Національної Спілки журналістів України Сергій Томіленко: «Сильні та незалежні медіа – ті, які фінансуються незалежними організаціями, рекламодавцями. Я вважаю, що наші медіа повинні постійно розвиватися та набиратися досвіду інших країн». 

Посол Францїї в Україні відзначила важливість виходу на український ринок французьких компаній, зважаючи на те, що тепер представництва Havas в країнах СНД координуються напряму з Європи. 

Держсекретарь міністерства інформаційної політики Артем Біденко зазначив: «На мою думку, подібні заходи повинні проводитися частіше, так як завдяки ним ми бачимо в якому напрямку та русі розвивається медіа ринок та медійні холдинги. Такий обмін досвідом надає додаткового поштовху у розвитку медійної сфери. Мене тішить, що координація на Україну з боку відомого комунікаційного холдингу HAVAS відбувається тепер не через Москву, а напряму - з Європейського офісу». 

На заході виступив Альберто Кантелі, голова та виконавчий директор Havas Group в країнах північної, центральної та східної Європи: «Havas Group надає широкий спектр комунікацій, включаючи цифрову рекламу, прямий маркетинг, медіа-планування та баїнг, корпоративні комунікації, просування товарів, спортивний маркетинг, мультимедійні інтерактивні комунікації та зв'язки з громадськістю». 

Керуючий партнер Arena Media Expert Тетяна Попова розповіла про ситуацію на медіа ринку України, Беларусі та Молдови, представники країн Середньої Азії та Кавказу поділилися інформацією про ситуацію на їх ринках.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода