В Києві, Одесі та Харкові перемогли Урбазаврів: як Patsany запустили рекламну кампанію з благоустрою міст для glo™

«Місто vs. Урбазаври» — урбаністична рекламна кампанія київської агенції креативних рішени Patsany для бренду glo™. В її основі лежать принципи тактичного урбанізму — популярного міжнародного напрямку для покращення життя в місті. Відповідно до такого підходу, невеличкі локальні зміни передують глобальним змінам як в місті, так і в країні.

Комментарии 2075

Кампанія мала відповідати основній цінності бренду glo™ — Fun&Purpose: робити вагомі проєкти у веселий спосіб. За партнерства ГО «Міські реформи», Patsany розробили для бренду інтерактивний проєкт, в межах якого підготували дев’ять ЗD-моделей Урбазаврів, залучили до участі понад десять культурних діячів і блогерів та за результатами голосування понад 130 000 українців обрали й трансформували  три локації в Києві, Одесі та Харкові.

Метою кампанії було змінити українські міста на краще. Метою Patsany - наглядно довести, що великі зміни у благоустрої міст починаються локально, з “сили маленьких трансформацій”, а також, що бренд-комунікація може та повинна бути змістовною та суспільно-корисною.

Агенція розробила креативний концепт, в якому містяни Києва, Одеси та Харкова мали вполювати Урбазаврів — проблемні ділянки українських міст: заставлена автівками вулиця, занедбаний міський простір, відсутність зон відпочинку в центрі міста тощо.  Усього взяли участь три локації в кожному з українських міст:  в Києві, Харкові та Одесі. Містяни шляхом голосування обирали того Урбазавра, якого вони хочуть спекатися, та відповідно — той міський простір, який вони хочуть трансформувати.

Заохоченню до голосування сприяло створення дев’яти ЗD-моделей Урбазаврів та AR-маски, що поширили через сторінку в Instagram, яка велася від імені Урбазаврів. 

3D моделі урбазаврів
3D моделі урбазаврів

До проєкту приєдналися більше десяти блогерів та культурних діячівартист та музикант Артем Пивоваров, засновниця блогу The Gorod Світлана Гривківська, креаторка візуального контенту Ольга Чубата, менеджерка Києва та авторка проекту «Шукай» Юлія Бевзенко, фотографка та тревел-блогерка Каріна Булавська, відомий одесит, телеведучий та гуморист Сергій Середа, знаменитий теле- та радіоведучий Андрій Шабанов, харківський художник-мураліст Андрій Пальваль, солістка гурту Pur:Pur Ната Сміріна.

Рекламне відео «Вполюй Урбазавра & Трансформуй своє місто з glo™️», за участю ведучої Лесі Нікітюк допомогло поширити цінності проєкту та отримати більш ніж 130 000 голосів зі всієї України.

 video

Локації, що набрали найбільше голосів від українців стали: набережна річки Либідь у Києві, Грецька Площа в Одесі та Харківські Зелені сходи на Театральному провулку. Patsany ревіталізували занедбані ділянки та інтегрували впізнавані об’єкти кампанії в оновлений міський простір.

 video
 video
 video

Останнім етапом стало відкриття ревіталізованих ділянок, зйомка ролику aftermovie та проведення фінальної вечірки на Київській трансформованій локації.

На прикладі кампанії «Місто vs. Урбазаври сила маленьких трансформацій» Patsany хотіли показати, що бренд-комунікація може бути цікавою, змістовною та суспільно корисною. Крім того, довели, що глобальні зміни в благоустрої українських міст починаються з невеликих локальних трансформацій.

«Patsany та glo вирішили зробити дійсно корисну кампанію: для бренду,  для людей, для міст, для України», — написано на сайті агенції.

Aftermovie проекту:

Команда проєкту

British American Tobacco:

Patsany Agency (Lead Creative Agency)

Creative Director: Iatsyna Dmytro
Strategic Director: Eugene Zingerman
Strategic: Maria Vasylenko
Copywriter: Sasha Fayna
Art-Director: Margo Garyazha

ГО "Міські реформи" (Urban Organization & GR Relations Support)

Харків

Архітектурна концепція та реалізація проєкту
Міські реформи:
Анастасія Палій, Олександра Нарижна, Євгенія Дулько, Сергій Козлов та Олексій Лях.
Митці:
Олексій Хаткевич та Карина Храмцова.
За підтримки Адміністрації Київського Району, Н.В. Казанжиєва

Київ

Архітектурна концепція:
Команда Міські Реформи:
Олександра Нарижна, Анастасія Палій, Євгенія Дулько, Дар’я Ожиганова, Анна Пилипенко, Катерина Пилипенко
Реалізація проєкту:
Архітектурна студія Олександра Манукьянса.
Митець: Данило Манжос

За підтримки Управління Екології та Природних Ресурсів (Київської міської державної адміністрації) та КП Плесо.

Одеса

Архітектурна концепція та реалізація проєкту
Міські Реформи: Анастасія Палій, Олександра Нарижна, Євгенія Дулько в партнерстві з асоціацією архітекторів Одеси, Миколою Чепелєвим.
За підтримки ГО Urban Inst, Костянтин Ємельянов

Morpho Vision (AR/3D Support)

Lead Spark AR creator: Mariia Silich
Marketing and Ideas: Anastasiia Alefirenko
Lead 3D character modeler: Aleksandra Kovyneva
Junior Spark AR creator: Ostap Korobka
Communications, Project management: Elena Gertsuskaya

Digital Chain (mr.fish) (PR & Communication Support Agency)

Head of PR: Наталія Подольська
PR Operations Head: Карина Коваленко
PR Copywriter: Марія Мєшкова
SMM manager: Катерина Смоловик, Анна Кіреєва
Graphic designer:  Дар'я Кравченко
PR Manager: Олександр Максименко, Микола Купріянчук
Strategist: Олександра Кієвцева
Head of Accounting&NB: Альона Новікова
Account Manager: Олена Картошкіна, Марія Усенко
Process Coordinator: Оксана Піпота

WhyNot?Enot (Production Teaser Video)

NGN Agency: (SMM Support Agency)

CEO: Володимир Галіка
Team Lead: Вікторія Стасюк
Head of SMM: Ната Віннічук
SMM manager: Юлія Зінченко
Designer: Дар'я Стаднік
Designer: Тетяна Фукс
PPC Manager: Олександр Дзебовський

Brave Film (Production Aftermovie Video)

Режиссер: Дмитро Голумбівський @dmitriygolumbevskyy
Оператор: Руслан Мінгазіров  @mingazirov_ruslan
Продюсер: Антон Резниченко @brave_anton
Монтаж/Моушендизайн: Ілля Максименко @imxmnk
VFX: Олена Тіщенко @olenko_olen
FPV: Ігор Харив  @igorhariv
Drone: Антон Векленко @veklenko_drone_filming

Харків:

Оператор: Дмитро Пашко
FPV: Олег Малафеєв

Одесса:

Оператор: Сергій Назаров @serj_ nazarov
FPV: Карауш Денис @dogfight_fpv

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода