Більше 500 гравців креативної індустрії відвідали вечірку, яка була присвячена всесвітньо відомому рекламному фестивалю «Канські леви». Оскільки подія в 2020 році проходила в онлайн-форматі, організатори вечірки вирішили іронічно назвати свій івент «Канни після Канн без Канн».
В UNIT.City обговорили тренди та виклики, які ставить перед рекламним бізнесом сучасний світ. Знаковою частиною вечора став показ кращих, на думку креативної команди BBDO Ukraine, кейсів з міжнародного фестивалю «Каннські Леви».
Метою заходу було спілкування і обмін ідеями між учасниками ринку в невимушеній обстановці. Тому організатори «Канни після Канн без Канн» вирішили відмовитися від нудних лекцій та повчальних речей зі сцени. У пріоритет було поставлено нетворкінг і спілкування під час коктейльної вечірки.