Виконавчим та креативним директором агентства стала незалежний креатор Аня Гончарова. Після завершення роботи у Banda Agency, Аня 3 роки працювала як “людина-креативне агентство” і запам’яталась ринку бренд маніфестами для Uklon, Kachorovska і SKVOT.
Останні роботи агентства — ролики для освітньої платформи Laba, Pepsi Казахстан, а також відео для додатку THE BREAKFAST, яке присвячене виходу компанії на американський ринок. Крім емоційних бренд маніфестів, агентство спеціалізується на інтегрованих рекламних кампаніях і розробці бренд стратегій.
“Ми працюємо для тих брендів, які знають, що без каплі драми, комедії і поезії навіть найуспішніший бізнес не закохує. Ми хочемо працювати в різних стилях і жанрах. Але наша головна ціль — знайти правду бренду і передати її чесно, емоційно, красиво і так, як ніхто до нас цього не робив”, — поділилась Аня Гончарова.
За матеріалами прес-релізу