Вікторія Мурована стала генеральною продюсеркою цифрових платформ Суспільного

З 1 листопада Вікторія Мурована обійме посаду генеральної продюсерки цифрових платформ Суспільного, де відповідатиме за стратегічне планування та керуватиме запуском нових проєктів.

Коментарі 756
«Забезпечення ефективного функціонування системи діджитальних медіаактивів Суспільного під час війни стане основним моїм завданням. Окрім того, ми сфокусуємося на ціннісному контенті для молодих аудиторій та залученню до співпраці молодих креаторів. Ринок українського контенту зараз нагадує велетенську губку, яка готова всотувати більше і більше. Виробництво нових та розвиток вже створених успішних форматів — те, над чим працюватиме мотивована креативна команда», — зазначає Вікторія Мурована.

За словами Тетяни Кисельчук, членкині правління Суспільного Мовлення, відповідальної за інформаційне мовлення та діджитал-платформу, український мовник проходить крізь масштабну трансформацію. Зокрема дирекція цифрових платформ, яка раніше займалася більшістю новинних соцмереж та сайтів (нині — напрям дирекції інформаційного мовлення з розбудови мультимедійних новин), тепер зосереджуватиметься на освітньому контенті для дітей та молоді, а також на адаптації контенту та розробці продуктів.

«Протягом останніх двох років Вікторія зарекомендувала себе відповідальною та креативною керівницею, яка вміє працювати з сенсами, продуктами, командою і зовнішніми експертами. Впевнена, що з призначенням Вікторії освітнє мовлення для дітей та молоді на цифрових платформах вийде на якісно новий рівень», — зазначила Тетяна Кисельчук.

Від 2020 року Вікторія працювала керівницею редакції дитячого та підліткового мовлення цифрових платформ Суспільного й запустила ютуб-канал «Бробакс» із чотирма анімаційними серіалами для дитячої аудиторії.

З початку повномасштабного вторгнення росії на територію України редакція на чолі з Вікторією розпочала системну роботу над створенням історій про безпеку поведінки в деокупованих містах, боротьбу добра і зла, труднощі адаптації на новому місці у зрозумілих дітям форматах. Зокрема у жовтні запустили «Хоробрі казки» — аудіоісторії нового часу для українських дітей та їхніх батьків. Це 12 пізнавально-розважальних аудіоказок, які озвучуватимуть українські артисти, військові, митці, народні улюбленці. Публікуватимуть їх на телеграм-каналі Суспільне Казки та ютуб-каналі «Бробакс».

Також вже цієї осені Суспільне представить другий сезон мультсеріалу «Тото» — про пригоди песика Тото, який пізнає світ разом з друзями. У 10 серіях нового сезону автори делікатно інтегрують сучасні реалії України та говоритимуть про серйозні речі мовою, зрозумілою дітям.

Дитячі анімаційні серіали, над створенням яких займалася Вікторія Мурована, увійшли до списку, який Суспільне представляє на міжнародних виставках контенту, таких як NATPE у Будапешті, MIPCOM в Каннах, MIA в Римі тощо.

Додамо, що раніше посаду генеральної продюсерки цифрових платформ Суспільного займала Маргарита Єрмак, яка залишила посаду за власним бажанням.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода