Свою діяльність у сфері маркетингових досліджень Анна Добривечір розпочала в компанії «ММІ Україна» від дня її заснування. У 2002 році в результаті об’єднання компаній SOCIS Gallup International та «ММІ Україна» була створена компанія «Тейлор Нельсон Софрез Украина» (TNS Ukraine), в якій Анна Добривечір обіймала позицію заступника генерального директора та очолювала департамент постійних та медіа досліджень.
Анна є постійним учасником та спікером професійних галузевих конференцій, вона читає лекції журналістам, рекламодавцям та маркетологам в рамках різних навчальних курсів та надає експертні консультації щодо роботи індустрії.
Вітаємо нову директорку з призначенням на посаду та бажаємо наснаги й успіхів у роботі в ім’я розвитку українського медіа ринку!
Індустріальний телевізійний комітет дякує за співпрацю Юлії Кахановській, яка обіймала посаду директора з вересня 2020 року, та бажає нових звершень у своїй професійній сфері.
Анна є постійним учасником та спікером професійних галузевих конференцій, вона читає лекції журналістам, рекламодавцям та маркетологам в рамках різних навчальних курсів та надає експертні консультації щодо роботи індустрії.
Вітаємо нову директорку з призначенням на посаду та бажаємо наснаги й успіхів у роботі в ім’я розвитку українського медіа ринку!
Індустріальний телевізійний комітет дякує за співпрацю Юлії Кахановській, яка обіймала посаду директора з вересня 2020 року, та бажає нових звершень у своїй професійній сфері.
За матеріалами прес-релізу