Ринок мінеральних вод є доволі конкурентним, тож працюючи над роликами, команда TABASCO мала у простій формі пояснити та нагадати споживачам про всі особливості води «Бон Буассон».
Лінійка продуктів бренду походить із Солоного Лиману, гідрогеологічного району на Дніпровщині, та має найвищий показник pH серед природних вод нашої країни, що сягає відмітки 8,6. Мінеральна вода «Бон Буассон» містить у собі оптимальну кількість солей і мінералів, що є дуже важливим для здоров’я людини та робить її ідеальною для щоденного споживання. Окрім цього, воду розливають безпосередньо на місці видобутку без будь-якого зовнішнього втручання. А отже, перше зіткнення людини з водою бренду відбувається саме при відкриванні пляшки.
Зважаючи на натуральність та корисні якості води «Бон Буассон», креативники TABASCO розуміли, що бренд-амбасадором нової рекламної кампанії міг би стати лише той, хто підтримує та просуває принципи правильного харчування та здорового способу життя загалом. Саме тому було одноголосно вирішено укласти партнерство з Вірою Брежнєвою, для якої піклування про власне здоров’я справді є стилем життя.
Тетяна Білозорова, Associate Creative Director TABASCO
«На знімання ролика Віра Брежнєва приїхала не одна. Разом із нею на майданчику з'явилися три її внутрішні «Я». Активна Віра, якій високий рівень pH води допомагає постійно оновлюватися, Віра-бізнеследі, чий розум підтримує оптимальний склад мінералів, та Віра-богиня, яка завдяки природності води щодня почувається неперевершено. Вода «Бон Буассон» ідеально підійшла кожній із них!»
Олена Фокіна, директор з маркетингу Bon Boisson Beverage:
«Природна вода «Бон Буассон» – наш стратегічний та улюблений продукт. Тому ми дуже прискіпливо підійшли до вибору креативного партнера. Тепер, після стількох днів і місяців спільної роботи ми хотіли б висловити захоплення професійністю, ефективністю та відданістю TABASCO цьому проекту. Це була напружена та цікава співпраця. А ідея про різні «Я» сподобалась не тільки нам, але і самій Вірі Брежнєвій, яка, дійсно, найкращим чином уособлює природну воду Бон Буасон. З гордістю та вдячністю представляємо цю коллаборацію!»
Джинглом серії роликів стала варіація на відому пісню зірки «Доброго ранку». Разом із брендингом торгових точок у рамках кампанії заплановані виходи роликів у діджитал та на телебаченні.
За матеріалами прес-релізу