В рекламі Орісіл-Фарм замість акторів знялися співробітники компанії

Сьогодні досить складно здивувати глядача креативною рекламою. Особливо, коли мова йде про фармацевтичні препарати. Тому коли креативне агентство Ragnarok зрозуміло необхідність зробити новий ролик для препарату Атоксіл з головним повідомленням «Дискомфорт в животі? Не терпи!», було очевидним шукати нестандартну та справді цікаву ідею. Але при цьому й не забувати про стратегічні цілі.

Комментарии 1501

«Споживачі вважають, що дискомфорт або розлади в животі краще «перетерпіти».

Але терпіти – шкідливо. Тож ми мали пояснити, що Атоксіл допомагає при будь-яких проблемах з животом і здійснили це на тезі «не терпи» - розповідає Олексій Філановський, керуючий партнер стратегічного агентства Filberry.

Ідею, що містить в собі беззаперечну унікальність, але й у той самий час повністю відповідає нашим стратегічним цілям, запропонувало креативне агентство Ragnarok.

«Наша ідея полягала в тому, щоб героями ролику стали звичайні люди і їх реальні асоціації з дискомфортом в животі. А те, що героями в підсумку виявилися співробітники компанії Орісіл-Фарм, заслуга топ-менеджменту клієнта» - ділиться Надія Бармашина, Creative & Strategy lead креативного агентства Ragnarok.

Спочатку все виглядало мов складний виклик. Але ж в цьому й цікавість! Якщо ти займаєш лідерські позиції на ринку, то маєш робити щось таке, чого не робили до тебе.

«Атоксіл – препарат, добре відомий на ринку України, та займає провідні позиції серед сорбентів. У Атоксіла хороша репутація та висока лояльність серед споживачів. Завдання, яке ми ставимо перед собою – стати беззаперечним лідером на ринку сорбентів. Тому ми обрали справді особливу ідею і масштабували її енергетично, залучивши до втілення тих, хто своєю щоденною працею створює Атоксіл задля захисту та відновлення здоров’я людей» - зазначає Наталія Кіщак, директор з розвитку Орісіл-Фарм.

Після узгодження ідеї ми зіткнулися з відповідальним завданням – пошуком студії, що може якісно виконати усі продакшн- та постпродакшн-роботи. Ми мали бути впевненими у тому, що команда студії буде чітко розуміти поставлену задачу та реалізує проект з урахуванням найдрібніших деталей.

«На етапі підготовки була досить динамічна та продуктивна робота з художником,   ми мали забезпечити кадр повітрям, але при тому підкреслити простір деякими eye catchers у корпоративних кольорах на бекгарунді. Складність ролика полягала в тому, щоб зробити його нестандартним при статичному інтерв’ю людей. Ми вирішили використати дві камери з різною оптикою для отримання різної крупності на монтажі. Зараз ми можемо точно зазначити, що результат є дійсно високоякісним: інтер’єр локації, образи героїв та влучні технічні рішення зробили ролик відмінним!» - ділиться враженнями Олена Волобуєва, виконавчий продюсер продакшн-студії Lumiere Production.

Дуже особливим моментом, який нас надихав, була саме участь в зйомках нашої команди співробітників. Ми точно знали, що впораємось з тонкощами роботи акторів, адже все наше життя – театр, а ми в ньому – актори. І все вийшло чудово. Впевнені, це через реальне захоплення кожного з Орісіл-Фарм своєю справою та завдяки взаємній підтримці усіх, хто реалізовував цей проект. Це особистий внесок кожного в загальний успіх усієї команди!

«Так, звичайним людям буває нелегко компактно сформулювати думки перед камерою, але під час зйомок ми намагалися ставити задачі таким чином, щоб люди розуміли, чого ми хочемо досягти. Та в той же час ми знімали так, щоб реакції залишалися природними. Непрофесійні актори з готовністю приймали гру та із задоволенням імпровізували в кадрі» - додає режисер проекту Олександр Стеколенко.

Зараз, коли усі роботи над роликом вже позаду, ми дійсно пишаємося отриманим результатом, Завдяки натхненній роботі усіх, хто працював над створенням цього відео, українські глядачі вже у липні побачать на своїх екранах оригінальну, корисну та вперше настільки щиру рекламу.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie