Віртуальна супермодель Shudu стала амбасадором Anex

Міжнародний бренд дитячих колясок Anex став першим серед дитячих брендів, про кого розповіла віртуальна модель Shudu.

Коментарі 844

У соцмережах інфлюенсерки з’явилася коляска Anex, чий дизайн розробили у колаборації з брендом Smiley® — творцями оригінального смайлика.

Shudu — перша віртуальна модель, що з’являється у світових глянцях та має багатотисячну аудиторію у соцмережах. Цифрова жінка розповідає про діджитал, стиль та екологію. А тепер вперше представляє дитячий бренд та показує якісний продукт для малюків.

Коляска Anex Air-Z Doodle — яскрава колаборація на честь 50-річчя Smiley®, які своїми дизайнами закликаються — знайдіть час на посмішку! Бренд вирішив відсвяткувати черговий день народження створенням найрізноманітніших продуктів у своїй особливій стилістиці і залучитися підтримкою провідних брендів, серед яких є й Anex. 

“Ознайомившись із дивовижними стилями SmileyWorld®, ми закохалися у роботи кріейтора графіті Андре Сараїви. Унікальні кольори та значки SmileyWorld® надихнули створити позитивний месидж батькам по всьому світу та втілити його у новому захоплюючому візку - Air-Z Doodle”, — розповідають Anex.

Дитячий бренд переконаний — робити хороші коляски замало, слід ще робити батьківство крутим. Anex створюють функціональні та надійні коляски, які не тільки полегшують кожну прогулянку для батьків, а ще й перетворюють її на приємну пригоду для малюка. 

Веселі малюнки на колясці Anex Air-Z Doodle в поєднанні з практичним дизайном зроблять будь-яку прогулянку яскравішою. Адже саме такими мають бути перші мандрівки малюка.

За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода