Продукти з улюбленими персонажами доступні в усіх супермаркетах мережі VARUS і стали до вподоби маленьким клієнтам мережі.
Тепер в лінійці торгової марки Trixi поповнення — міні-сушки з кмітливими цуценятами “Щенячого Патруля” на упаковці. Цей серіал став одним із найпопулярніших дитячих шоу більш ніж у 170 країнах світу, з впізнаваністю бренду вище 85%.
Міні-сушки продаються в яскравій упаковці вагою 200 грам. Вже скоро разом з какао, сосисками та міні-сушками на полицях VARUS також з'явиться хрумка соломка з улюбленими персонажами.
Сильною та успішною колаборацію робить той факт, що аудиторія торгової марки Trixi дуже подібна до цільових аудиторій телеканалів Nickelodeon Jr. та Nickelodeon: це хлопчики й дівчатка, які полюбляють дивитись мультфільми та через них впізнавати світ навколо себе.
Компанія планує розвивати цей напрям і надалі, щоб збільшувати різноманіття товарів, задовольняти потреби своїх дорослих і маленьких клієнтів та надавати їм дійсно ексклюзивні пропозиції.
За матеріалами пресрелізу