Члени журі команди Digital & Mobile, Media, Branded Content&Storytelling:
- Vasilije Corluka, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest, Румунія
- Misty Bell Stiers, віце-президент, виконавчий креативний директор Isobar, США
- Alexander Nagel, виконавчий креативний директор Serviceplan, Німеччина
- Tolga Suna, Creative Group Head, Rafineri, Турція
- Penko Kotov, креативний директор Noble Graphics, Болгарія
- Diana Casadiego, digital креативний директор Havas Spain, Іспанія
- Luis Paulo Gatti, Senior Creative, BBDO Berlin, Німеччина
- Arturo Dorado, старший копірайтер MRM/McCann, Іспанія
Цей склад журі дійсно особливий. Концентрація знань, майстерності, творчості, перемог на міжнародних конкурсах та любові до своєї справи зашкалює.
Члени журі в конкурсі Digital & Mobile будуть оцінювати всі цифрові проекти – усі види сайтів, банери та Rich Mediа, SMM, Performance, ігри, інтерактивні інструменти та інше. В конкурсі Media судді визначать, які творчі медіа рішення стали найбільш вдалими для ТВ і радіо, друкованої та зовнішньої реклами, цифрових платформ, спеціальних подій, акцій, нетрадиційної реклами, використання технологій та інших медіа. А у Branded Content & Visual Storytelling члени журі розглянуть брендований контент для трансляцій на ТВ, радіо та в інтернеті, для різного роду ігор; інноваційне використання інтеграції бренду в існуючий контент та інше.
Нагадуємо, що до фестивалю допускаються конкурсанти з усіх країн світу і КМФР відкритий для рекламних агенцій, рекламодавців, медіа та індивідуальних учасників.
Не зволікайте і реєструйте свої роботи за посиланням kiaf.com.ua.