В Україні розпочав роботу онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила унікальний проект — перший в країні онлайн-ресторан.

Комментарии 1558

У віртуальному закладі гості мають можливість поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному часі та навіть обрати з вітрини рибу чи морепродукти для своєї страви. Віртуальне замовлення одразу готують кухарі «Черноморки»™, після чого клієнт отримує доставку ще теплих страв додому або свіжу рибу та морепродукти, щоб приготувати їх самостійно. Формат онлайн-ресторану допоміг керівництву мережі збільшити кількість замовлень в умовах карантину, а головне — зберегти робочі місця офіціантам та кухарям.

Що таке онлайн-ресторан?

Онлайн-ресторан — це віртуальне рішення для віддалених замовлень у закладі, розроблене спеціально для мережі «Черноморка»™. Його унікальність полягає в тому, що під час вибору страв гість та офіціант закладу спілкуються через прямий відеозв’язок у режимі реального часу. Відповідно клієнт має можливість дистанційно насолодитися більшістю етапів ресторанного обслуговування «Черноморки»™: від привітання офіціанта, розповіді про акційні пропозиції та порад щодо напоїв —  до можливості обрати серед рибних та морепродуктів саме ті, які, наприклад, за розміром чи кольором сподобалися більше.

«Під час приготування, пакування та доставки страв персонал «Черноморки» суворо дотримується усіх санітарних норм, правил дезінфекції та вимог використання захисних елементів одягу. Безпека та довіра наших клієнтів – понад усе», — запевнила засновниця мережі Ольга Копилова.

Як виникла ідея зробити такий формат?

«Онлайн-ресторан допоміг нам вирішити кілька гострих проблем, які з’явилися під час масштабного карантину: по-перше, ми хочемо продовжувати годувати наших гостей свіжою чорноморською рибою та надавати індивідуальний якісний сервіс навіть за умов дистанційного обслуговування; по-друге, ми підтримуємо свою команду та поставили за мету зберегти робочі місця офіціантам та кухарям; по-третє, в умовах тривалого карантину та майже повної відсутності соціалізації, це рішення є таким собі «соціальним проектом». Він допоможе нашим гостям перетворити звичне замовлення їжі на щось більше, відійти нарешті від чат-ботів і автовідповідачів до прямого спілкування із командою. Завдяки відеозв’язку та можливості разом із офіціантом «пройтися» від столика до вітрини з рибою гість відчуває ефект повного занурення», — поділилася засновниця мережі «Черноморка» Ольга Копилова.

Як відбувалася технічна реалізація проекту?

Технічною реалізацією онлайн-ресторану займалася студія Vintage. Команда із 10 спеціалістів розробила першу версію платформи за рекордні 3 дні. Для робочої версії проекту і його публічного запуску знадобилася всього 7 робочих днів.

«Працюючи над технічною стороною онлайн-ресторану, ми ризикнули скомпонувати готові рішення та напрацювання студії Vintage. Стандартно розробка такого проекту займає 4-5 місяців. Але ми розуміли, що актуальність «ресторану онлайн» — вже сьогодні. Пишаюся нашою командою та командою «Черноморки», з якими за рекордні 7 днів вдалося запустити новий продукт на ринку», — зазначив керівник студії Vintage Євгеній Кудрявченко.

Онлайн-ресторан працює поки у тестовому режимі і оновлюється кожні 2 дні. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie