Серія меседжів показує, як війна в Україні змінила контекст звичної медичної допомоги, а рутинні професійні дії медичних працівників перетворила на справжній героїзм.
Обставини, які підносять звичні дії медиків до рівня героїзму, креатори назвали WARREGULAR (воєнна буденність): вони аж ніяк не повсякденні для мирного світу, але вже сприймаються як такі за умов війни.
Мінімалістичне оформлення було обране provid, щоб підкреслити меседжі в тексті та зосередити увагу на історіях. Дизайн розроблений з урахуванням можливостей зовнішньої диджитал-реклами та демонструє, як воєнні обставини змінюють цілком звичайні дії медиків на буквально – надзвичайні, що і підкреслено графічно.
«Спочатку ви читаєте “буденну” частину, а потім з'являється нове повідомлення, яке показує, як звичайні речі набувають зовсім іншого, надзвичайного значення в контексті війни. Завдяки цим повідомленням ми хочемо привернути увагу міжнародної спільноти до війни в Україні, пояснити, як воєнний контекст впливає на те, що багато хто сприймає за даність, і зібрати благодійні внески на допомогу українським лікарям», — розповів Ендрю Бейн, президент UFF.
«Ми сподіваємося, що наша кампанія приверне увагу широкої аудиторії до реалій роботи медиків по всій країні, адже в умовах війни їх щоденна праця має зовсім іншу вагу та цінність», — додав Влад Галяпа, креативний директор provid.
«Ми хотіли зробити більше, ніж просто засудити війну й сказати, що ми підтримуємо Україну, — зазначив Франческо Лукареллі, головний комерційний директор HCB Health. — Ми звернулися до партнерів в Україні, щоб визначити, що нам іще зробити для медиків. Об'єднані зусилля є свідченням пристрасті, креативності та командної роботи, і тепер ми маємо справді глобальний ефект».
Організатори вже працюють над розширенням географії кампанії. Незабаром вона з'явиться на вулицях інших країн.
Задонатити й підтримати фонд ви можете за посиланням ukr freedom fund.org.