Workplace from Facebook стартував у жовтні 2016 року. З тих пір - це основна платформа внутрішніх комунікацій у світі. Тут проходять ключові онлайн-заходи компанії, співробітники діляться новинами, ведуть проекти і узгоджують завдання.
На вебінарі виступлять експерт Workplace from Facebook Дана Мунтян, експерт з PR & Communications Катерина Надточій, а також про свій досвід користування сервісом розкажуть представники таких українських компаній: Comfy, Алло, Фармак.
"З моменту запуску Workplace from Facebook ми спостерігаємо, як багато українських компаній освоюють платформу і переходять на новий рівень співпраці всередині бізнесу. Наші користувачі в Україні націлені на перебудову свого бізнесу в повноцінні тісні спільноти, що можливо тільки за наявності правильних інструментів "- Дана Мунтян, Client Partner, Workplace from Facebook.
Роль Workplace в умовах карантину
В умовах обмеження на офлайн спілкування, перенесення обміну інформації на онлайн платформу – кращий вихід в ситуації, що створилася, для будь-якої компанії. Workplace у таких умовах стає головним помічником комунікацій.
"Фармак" активно впроваджує інновації, тому ідея топ-менеджменту перенести ділове спілкування всередині компанії на новий рівень за допомогою Workplace стала хорошим візіонерським кроком у культурному руслі компанії. Офіційний старт масового підключення компанії "Фармак" до Workplace відбувся у вересні 2019 року. З тих пір в об'єднаному інформаційному полі налічується більше 1800 колег не тільки з різних куточків України, а й з офіційних представництв "Фармак" за кордоном. Основна перевага Workplace – платформа стає єдиним вікном для обміну інформацією та ведення бізнес-процесів компанії онлайн. Так, за допомогою ботів і різних призначених для користувача інтеграцій на Workplace можна безпечно ділитися новинами та робочими матеріалами, проводити онлайн-трансляції, опитування, конкурси та флешмоби. Платформа прискорює обмін інформацією і покращує залученість співробітників, впливаючи таким чином і на ефективність ведення бізнесу.
В умовах карантину та всесвітньої пандемії коронавірусу для можливості здійснення активного спілкування всередині компаній, роль Workplace значно зросла, а саме:
- Workplace допомагає оперативно інформувати всю компанію одноразово;
- спрощує і робить зручним комунікацію в командах;
- прискорює вирішення поточних питань.
Хороший приклад: під час карантину набрала популярність група "carsharing", де власники авто допомагають своїм колегам дістатися до компанії в умовах скорочення маршрутів громадського транспорту. Причому, від виникнення ідеї до її реалізації і масового використання на Workplace пройшли лічені хвилини.
Один з найбільш вдалих кейсів використання Workplace демонструє компанія "Алло".
Компанія користується Workplace з 2016 року і відмінно налагодила взаємодію з мережею магазинів - 85% співробітників компанії заходять в Workplace з мобільного пристрою. В умовах карантину внутрішня соціальна мережа допомагає тримати зв'язок з більшістю колег. А самій компанії Workplace допомагає інформувати про ситуацію і оперативно вирішувати будь-які питання.
23 квітня Workplace from Facebook проведе вебінар для експертів в сфері PR і комунікацій "Організуй віртуальний офіс з Workplace from Facebook". У рамках вебінару комунікаційники з компаній Comfy, Фармак і Алло розкажуть, як за допомогою Workplace ефективно взаємодіяти зі своїми співробітниками у режимі віддаленої роботи і не тільки.
За матеріалами прес-релізу