В Україні запустили проєкт, що здійснює мрії бабусь і дідусів

У червні та липні в Україні пройде соціальна ініціатива «Ділися усмішкою з Lay’s».

Комментарии 959

Її мета — допомогти людям поважного віку з усієї України та здійснити їхні заповітні мрії: політати на повітряній кулі, навчитися танцювати танго чи покататися на мотоциклі. Проєкт реалізовано у партнерстві з благодійним фондом «Життєлюб».

Протягом проєкту бренд Lay’s перераховує до БФ «Життєлюб» одну гривню з кожної купленої пачки. Ці кошти підуть на забезпечення пенсіонерів продуктовими наборами та втілення їхніх мрій. Продовженням ініціативи стане фотопроєкт «Зіркові Ба та Ді», у якому візьмуть участь українські співаки, актори та відомі діячі разом зі своїми бабусями й дідусями.

«Чомусь вважається, що мрії лише для молоді, — ділиться Антоніна Рябчун, життєлюбка й обличчя проєкту. — Мовляв, тільки в юності можна мріяти про стрибок із парашутом, підкорювати гори та опановувати нові музичні інструменти. А людям на пенсії зостається лише дивитися серіали по телевізору та доглядати грядку. Але це зовсім не так. Зараз мені 65, і я все ще мрію. Так само як в юності, коли кожен день був схожим на неймовірну пригоду. Цей проєкт подарує усмішку тим, хто не втратив віри в дива, і доведе, що мріяти ніколи не пізно».

Кожен охочий може приєднатися до ініціативи: придбати Lay’s або зробити на сайті https://lays.ua/smiles/ донейт, що допоможе людям похилого віку реалізувати прагнення до нових вражень. Українці спостерігатимуть за здійсненням мрій Ба та Ді в емоційному відеопроєкті, що буде поширений у соцмережах і на сайті бренду.

«Компанія PepsiCo, до якої входить бренд Lay's, вже багато років створює благодійні ініціативи в Україні та десятках країнах світу, — коментує Уляна Кравченко, менеджер із маркетингу бренду Lay’s. — Соціальний проєкт “Ділися усмішкою” об'єднає всіх небайдужих заради великої мети — підтримати людей поважного віку та здійснити їхні великі й маленькі мрії. Однак ми розуміємо, що важко мріяти, поки не задоволені базові потреби. Тому протягом трьох літніх місяців будемо забезпечувати продуктовими наборами одиноких Ба та Ді з двадцятьох містечок України».

Підопічні місцевих соціальних служб тричі отримають пакунок продуктів, якого вистачає на 2-3 тижні. До набору входять продовольчі товари тривалого зберігання: цукор, крупи та консерви, соняшникова олія, чай та солодощі.

«Благодійний фонд “Життєлюб” більш ніж вісім років покриває базові потреби людей поважного віку та організовує їхнє дозвілля, — говорить Тіна Михайловська, співзасновниця БФ “Життєлюб”. — Як ніхто інший ми знаємо, що наші Ба та Ді живуть активним життям: хтось мріє переплисти Босфор, а хтось — політати на дельтаплані чи навчитися кермувати. Завдяки проєкту з Lay’s сміливі мрії життєлюбів стануть реальністю, і в них з’явиться ще один привід для усмішки. Приєднуйтесь і ви: якщо знаєте Ба чи Ді, які не бояться мріяти, поділіться їхньою історією на сайті проєкту або у соцмережах із хештегом #ділисяусмішкою».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода