В Україні запустився новий б’юті-сервіс у світі діджиталу – FABO

Старт FABO було заплановано ще на березень 2022 року. Але через повномасштабне вторгнення росії в Україну запуск перенесли. Зараз, попри всі ризики, бренд все ж розпочинає свою діяльність із безкомпромісною вірою в перемогу.

Коментарі 811

Амбасадорками проєкту вже стали 12 відомих українок, серед яких Тіна Кароль, Саша Самсонова, Дарія Шаповалова, Аліна Долініна, Даша Майстренко та інші.

Як усе починалося?

2014-го року в Харкові б’юті-інфлуенсер Аліна Бабешко заснувала Professional Care — один з найбільших онлайн-ритейлерів преміальної косметики в Україні. Проєкт починався з інстаграм-магазину, який потім переріс у сайт. Аліна радила ефективні засоби для догляду та допомагала жінкам підбирати правильну б’юті-рутину на щодень. Так за 8 років роботи вона зрозуміла, що саме потрібно клієнту та як можна покращити його досвід з брендом на кожному етапі. Тоді ж і з’явилася ідея перетворити магазин у щось більше: б’юті-простір з власною філософією та унікальними сервісами.

Розробкою такого проєкту команда займалася останні два роки. Після евакуації з Харкова, бренд спочатку відновив всі операційні процеси, а за деякий час Аліна та команда вирішили все ж таки продовжити роботу й по ребрендингу та розробці нового сайту.

«Ми віримо, що з допомогою FABO жінки будуть почуватися більш впевнено та зможуть взяти свою красу під контроль», — кажуть засновники проєкту.

Що означає назва?

Філософію бренду підкріплює і його назва. Слово походить від англійського fabulous, що означає неперевершена, приголомшлива, чарівна. Як зазначають у FABO, жінки від природи вже є такими, та з новим б’юті-простором кожна зможе тільки посилити ці характеристики й ще більше культивувати в собі любов до себе та догляду за кожним клаптиком тіла.

Засновники бренду також вірять, що краса ховається в деталях. Тож кожну, навіть найменшу дрібницю, FABO продумували ретельно та скрупульозно.

Вони супроводжують клієнта від вибору засобів до оформлення та отримання покупки. У спеціальному чат-боті можна відстежувати замовлення, а на пошті кожна ще й знайде рекомендації щодо застосування всіх куплених товарів. Окремої уваги заслуговує навіть паковання, яке зроблене в кращих традиціях преміальних б’юті-магазинів.

У чому унікальність сайту?

На сайті кожен розділ складає пазл одного б’юті-світу:

  • Проєкт Амбасадори
    Тут зібрані б’юті-ритуали відомих українок: секрети краси, звички, улюблені засоби. У майбутньому проєкт планують перетворити в найбільше б’юті-ком’юніті в Україні, в якому дівчата ділитимуться б’юті-лайфгаками та особливостями свого догляду.
  • Карта краси
    Особистий кабінет клієнта. Складається з «Моїх особливостей», де зберігається вся важлива інформація про особливості шкіри та волосся, «Б’юті-рутини» та «Консультацій». Написати консультанту можна в будь-який момент з будь-яким б’юті-запитанням.
  • Б’юті-рутини
    Частина «Карти краси» з рекомендаціями від експертів. Їх складають на основі типу шкіри та волосся клієнта, того, що він, зазвичай, замовляє та які його побажання загалом. Також тут можна відстежувати прогрес, завантажувати фото у свій кабінет та коригувати підібраний догляд.
  • Активні інгредієнти
    Б’юті-бібліотека з якісним і зрозумілим описом компонентів, які є в засобах, представлених на FABO. Тут можна вивчати, як та коли правильно застосовувати косметику, які інгредієнти поєднуються між собою, а які ні, та як не нашкодити шкірі.

Та головне, FABO — це про спільноту закоханих у себе, впевнених і сильних.
Бренд уже розпочинає свою роботу з вірою у перемогу України та великим бажанням допомогти кожній дівчині почуватися fabo завжди та всюди. Без винятків.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода