Формат шоу — батл двох команд, які вирішують один бриф. Цього разу бриф надав спонсор випуску онлайн-школа креативних індустрій SKVOT. Мета шоу — зробити креативність модною та показати, що вона є у кожному. В наступних випусках планується розширювати поняття креативності за рамки рекламної сфери і залучати неочікуваних гостей та зірок.
Дисклеймер від авторів КЕК:
“Ми зняли це шоу до 24 лютого. Просимо вибачення, що половина героїв шоу розмовляють російською. Далі — все буде українською”.
Логотип та дизайн шоу розробила українська дизайнерка Сніжана Чернецька. А музичну заставку написав батько позняківського андерграунду Space Spice Boy власною персоною.
Ідея цього шоу народилась так само спонтанно, як ми його зняли. По суті КЕК — це просто жарт, який вийшов з-під контролю. І від цього він тільки крутіший, бо немає нічого приємнішого, ніж робити щось по приколу.
У наступному випуску буде батл Олі Полякової проти шкільної парти.