Знак виконаний динамічно: напрям - направо й вгору, що символізує енергію руху і розвитку. А також «V» означає не тільки vaccination, а понад століття використовується як символ перемоги - victory - розповідають в агенції. Такий лаконічний й простий образ добре запам’ятовується, легко адаптується і розшивається на різні канали.
«Головний меседж логотипу – вакцинація як позитивний рух уперед та відмітка про безпеку життя. Були ідеї з символом-галочкой, але це виглядало занадто політично, тож ми обрали найбільш узагальнений варіант до літери «V» з додаванням динаміки саме через форму лого», – розповідає Head of Creative Postmen Анна Сенюк.
Робота над кампанією збіглася за часом з оновленням сайту COVID19.gov.ua у стилістиці застосунку «Дія». Тому у Postmen вирішили поєднати айдентику з чинним дизайном: використовували шрифт e-Ukraine для підкреслення програми з вакцинації.
“В дизайні ми використовували природні кольори, які асоціюються зі здоров’ям та безпекою – зелений та блакитний. У використанні на лого вони комбінуються, щоб відокремити інформацію: блакитний – для медиків, зелений – для пацієнтів та широкого загалу”, - коментує Анна Сенюк.
Як частина національної кампанії єдина айдентика об’єднує змістовні, інформаційні та територіальні блоки та комунікує усю програму щеплень від COVID-19.