Візуальна комунікація PM Store by Parimatch від SODA Creative & Digital

Зберегти імідж, але заговорити по-новому

Комментарии 1516

Створювати брендам путівники у світ соцмереж — ґайди для ведення сторінок — одна з найулюбленіших задач агенції SODA Creative & Digital. А особливо, коли йдеться про співпрацю з такими крутими компаніями, як Parimatch. Так-так, навіть дуже відомі бренди послуговуються «підказками». Бо знають, що соцмережі — не лише приваблива картинка, а й ефективний маркетинговий інструмент. І його треба правильно застосовувати.

Знайомтеся, вам знайомий Parimatch!

Parimatch — міжнародна букмекерська компанія. Її чорно-жовті кольори, яскраві рекламні кампанії, колаборації з Майком Тайсоном та Коннором Макгрегором не впізнає хіба той, хто вже 20 років сидить на самоізоляції та не користується інтернетом. Власне, саме така популярність Parimatch додала зірочку до задачі SODA на розробку візуальної комунікації офіційного магазину брендового одягу PM Store by Parimatch.

Тобто перед командою SODA постало дві взаємопов’язані задачі:

1. створити максимально детальний путівник для ведення онлайн-комунікації PM Store by Parimatch;

2. максимально використати впізнаваність бренда Parimatch, але так, щоб магазин вирізнявся як окремий напрямок бізнесу компанії.

Задачу отримали — побрейнштормлили — покреативили — зробили!

Звісно, перед початком розробки будь-якого ґайду потрібно зрозуміти, до кого буде звертатися бренд голосом своїх дописів. Команда SODA вивчила портрет цільової аудиторії сторінок магазину PM Store by Parimatch, який згрупований на такі особистості:

- той, хто задає тренди та змінює правила гри;

- той, хто фанатіє від спорту;

- той, хто готовий відкривати світ і робить це в кайф;

- той, хто є гравцем по життю, а не лише в гемблінгу.

Що їх об’єднує? Дух та настрій бренда Parimatch. Це тому PM Store by Parimatch — не магазин мерчу, а спільнота сильних, успішних, цілеспрямованих. Автентичний дизайн та висока якість товарів — те, за що тут обирають.

Меседж, який транслюють соцмережі PM Store by Parimatch, — «бренд друг, але не кореш; яскравий, але не вульгарний; стильний, але не дивакуватий; сміливий, але не безрозсудний». І це повідомлення до читачів має доносити кожна публікація у Facebook та Instagram.

У рамках роботи над розробкою ґайду SODA розробила візуальний стиль онлайн-комунікації магазину з наявних матеріалів: лого, фірмових кольорів та шрифтів.

Що саме пропрацювала агенція?

Ніяких секретів:

- створила загальну візуальну стилістику;

- підготувала основні правила з прикладами, якими мають бути онлайн-банери;

- розробила оформлення сторінок Facebook та Instagram з урахуванням специфіки кожної соцмережі та рубрикаторів;

- детально прописала вимоги та рекомендації до створення фото- та відеоконтенту;

- поділилася ключовими фішками в підготовці анімаційних роликів. 

BOOM! Ґайд для впізнаваної комунікації PM Store by Parimatch у світі диджиталу готовий!

- Мінімум тексту: все логічно, лаконічно, ненав’язливо.

- Поєднання чорно-білих фото кольоровими акцентами у стилістиці бренда.

- Доречна графіка, яка підкреслює товар.

- Колажі, які на 101% передають настрій та створюють ефект присутності в моменті.

- Дописи в Instagram, що вирізняються мультиваріантністю: анімації, анімована типографіка, колажі тощо.

Контент змінюється згідно з рубрикатором, але підтримує динамічність, актуальність, єдиний стиль та атмосферу бренда.

Словом, треба бачити.

Заходьте:

https://www.facebook.com/parimatch.store

https://www.instagram.com/parimatch_store

Обсудить с другими читателями:
Погода