Валерія Заболотна, Academy DTEK: 75% успіху в побудові кар’єри залежить від навичок людей

У Києві під час онлайн-конференції лідери різних сегментів бізнесу України ділилися досвідом впровадження диджиталізації HR. Ректорка Academy DTEK Валерія Заболотна розказала про освіту в корпоративному секторі – глобальні тренди, Lifelong Learning (навчання протягом життя), а також презентувала D.Stories, інструмент для утримання та активізації залученості, розроблений Academy DTEK.

Комментарии 1204

За словами Валерії Заболотної, процес навчання дорослої людини повинен відбуватися там, де знаходиться людина, адже за дослідженнями ми маємо лише 1% часу на навчання.  Вона виділила основні топ-5 освітніх трендів, які будуть актуальні в 2021 році: зростання долі навчання за допомогою інтернету; штучний інтелект в освіті (AI); навчання за допомогою VR-технологій, навчання через мобільні додатки, а також гейміфікація та геймінг в навчанні.

«Ми дивимося в телефон мінімум дев’ять разів на годину, читаємо в ньому  практично все. І сьогодні, якщо ми не маємо певних адаптованих до телефону форматів навчання, ми втрачаємо багато можливостей і багато людей», – додала Валерія.

Згідно дослідження Deloitte, 53% керівників впевнені, що від 50% працівників до 100% будуть вимушені перевчитися до 2025 року. Очікується, що базові професійні знання у 40% працівників зміняться, і це відбуватиметься в будь-якій індустрії: «Інформаційна демократизація призвела до того, що ми дуже швидко опановуємо велику кількість інформації, в тому числі професійної, і це призводить до інформаційного перевантаження. Тож в освітньому процесі це потребуватиме нарощування нових підходів і інструментів», – пояснила Валерія. – Сьогодні 75% успіху у побудові кар’єри залежить саме від навичок людей і лише 25% – від отриманої професійної освіти».

Сучасний світ все активніше спонукає вкладатися в освіту та перенавчатися. Згідно даних Deloitte, лише цифрова складова освіти зросла на 12%, а кількість вкладених інвестицій у освітні технології в найближчі 5 років зростуть вдвічі – з 227 до 404 млрд.

«Ми мусимо розвиватися у таких компетенціях як комунікація та ефективна взаємодія для того, щоб бути успішним на ринку праці. І байдуже які професії ми будемо нарощувати, тому що світ змінюватиметься і велика кількість професій відійде, але й велика з’явиться», – розказала Валерія Заболотна.

За її словами, прогресивні роботодавці мають вкладатися в навчання співробітників, адже від цього зростатиме конкурентоздатність бізнесу. Інвестиції, вкладені у співробітників, більш ніж на 50% окуповуються. Вони повертаються підвищенням продуктивності, здатністю виконувати складні задачі.

Користуватися попитом на ринку праці будуть люди, які мають широкі крос функціональні знання та глибоку експертизу у конкретному напрямку. А також спроможні переносити свою експертизу в іншу сферу.

За даними Deloitte, 60% нових видів діяльності потребують тих навичок, яких немає на ринку. Вони є лише у 20% спеціалістів. І тут постає проблема швидкого опанування новими знаннями. Для цього потрібно розвивати базові когнітивні звички – критичне, системне, аналітичне мислення з одного боку (здатність працювати з інформацією) і креативне мислення з іншого (здатність створювати нове). 41% керівників, з якими радо погодяться HR спеціалісти, назвали боротьбу за таланти своїм топ-пріоритетом та головною проблемою.

Academy DTEK також активно трансформується та впроваджує сучасні технології задля підвищення ефективності навчання не тільки співробітників компанії ДТЕК, а й усіх бажаючих змінюватися та навчатися.

«Ми змінили стратегію, і наразі Academy DTEK базує свої освітні продукти на тих навичках, які є ключовими, на тих компетенціях, за допомогою яких можна буде доростити інші професії або певні спеціальності, якими б вони не були. Ми активно ідемо в цифру і маємо ряд інтерактивних форматів, доступних онлайн. Наприклад, D.Stories, як інструмент активізації залученості та пробудження пізнавального інтересу. D.Stories заохочує до продовження навчання та дає можливість зануритись у проблематику в зручному форматі 24/7. Дослідження доводять, що інтерактивний контент підвищує коефіцієнт залученості до матеріалу конверсії від 70 до 81%. Ми всі хочемо бути головними героями, а не пасивними споживачами контенту».

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода