Іван Дорн став обличчям спільной колекції PUMA та KidSuper

У новому сезоні оригінальність KidSuper та енергія PUMA поєдналися в новій колаборації. Вона створена для тих, хто береже в собі дитину та не боїться бути оригінальним. Обличчям колекції став креативний Іван Дорн.

Комментарии 1553
Нова колекція PUMA x KidSuper зближує силу спорту і енергію мистецтва. Спортивнийбренд представив першу колаборацію Колма Ділейна, в якій він проявив свій творчийпотенціал на максимум. Джерелом натхнення для першого спільного релізу сторониобрали футбол.

Колм Ділейн – засновник бренду KidSuper, родом із Нью-Йорку. Він – колишнійпрофесійний гравець у футбол, а зараз – дизайнер, режисер, художник і не тільки.Розпочав свою кар’єру в п’ятнадцять років, створюючи та продаючи різнокольоровіфутболки у гаражі батька. На сьогоднішній день Колм – ні на кого не схожий митецьсвого часу.

Колекція PUMA x KidSuper яскрава, самобутня та ні на що не схожа. У ній присутні ретромотиви, що доповнюються натхненними футболом елементами. Серед кольорівпереважають пастельні відтінки, проте кожна річ доповнена яскравими малюнками.

Дизайнери захопилися асиметрією, вміло застосували вишивку та інші декоративніприйоми.

«У нас не було сумнівів, хто стане обличчям колекції», – коментують в PUMA. «Іван Дорнготовий до будь-яких нестандартних рішень. Стрибати на дивані посеред Пішохідногомосту в розпал спекотного дня – ви уявляєте когось, хто зробив би це краще, ніж Іван?»– зізнаються представники бренду. Яскраву фотосесію з артистом влаштували у люднихавтентичних місцях Києва – на Бесарабському ринку, шкільному футбольному полі тамосту, що веде на Труханів острів. Результатом спільної роботи задоволені усі сторони.
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie