Іван Кучеренко обраний новим головою Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами

Правління Інтернет-Асоціації України своїм рішенням призначило Івана Кучеренка, партнера рекламно-комунікаційного холдингу NCG та CEO агенції DIEVO (яка входить до холдингу NCG та є дійсним членом ІнАУ) головою Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами на 2021 рік.

Комментарии 627

Згаданому призначенню передували вибори на засіданні Комітету та дебати трьох кандидатів (Івана Кучеренка, Богдана Левченка та Владислава Стадника).

 video

«Особисто я дуже вдячний Олександру Яценко за ту високу планку, яку він поставив, і за всю виконану роботу в цей турбулентний і такий, що набирає обертів, період розвитку ринку. Я, безумовно, буду як продовжувати ті ініціативи, фундамент яких уже закладено раніше, так і розвивати нові напрямки. Своїми цілями на 2021-й рік я ставлю розвиток ринку інтернет-реклами як важливої ​​складової рекламно-комунікаційного ринку, посилення ваги і впливу Комітету на рекламному ринку України, а також експансію українських digital-агентств на інші ринки світу», ‒ коментує своє призначення Іван Кучеренко.

Олександр Яценко, який очолював Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами з 2018 року, передав повноваження іншому керівнику, оскільки головою можна бути лише два роки поспіль. Надалі він продовжить роботу у складі Комітету.

Голова Правління Інтернет-Асоціації України Анатолій Пятніков зазначив: «Цьогоріч Комітет довірив Івану Кучеренко не просто очолити діючу систему колективного формування ринкових правил роботи, а й реалізацію важливих галузевих трансформацій. Впевнений, що його енергійність та системність привнесуть нові формати у роботу Комітету та сприятимуть розвитку галузі в цілому».

Іван Кучеренко – експерт з цифрових комунікацій та digital-трансформації бізнесу з досвідом роботи більше 20 років, активний учасник ініціатив ринку digital-реклами. Працював у великих агентствах (PRODIGI, SPN Ogilvy) та медіа-групах (Telegraaf Media Group, StarLightMedia). З листопада 2015 року розвиває цифровий бізнес рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), будучи співзасновником та CEO digital-центричного рекламного агентства DIEVO, а з квітня 2020 року – партнером та CDO (Chief Digital Officer) холдингу.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода