Vandog Agency об’єднує сім’ї у новій кампанії для Dodo Toys

Dodo Toys — надзвичайні харків’яни, які придумують і виготовляють дитячі іграшки для розвитку та творчості. До Vandog Agency прийшли з задачею: створити креативну стратегію, виділивши флагманський продукт — карту-пазл Magnetic Map.

Коментарі 3112
Для креативників було важливим зібрати сім’ю разом, вони і зробили у своїй новій комунікації для Dodo Toys. Ролик публікували раніше, а зараз мова йде про візуальну складову.

Щодо ківіжуала, то центральним елементом обрали впізнаваний образ для усіх мандрівників — Ейфелеву вежу — та обліпили її предметами, що асоціюються з Францією і викликають захоплення у дітей та дорослих.

Головним фірмовим елементом стали абстрактні дитячі ручки-непосидючки, які тягнуться звідусіль до пазлів, щоб швидше пограти. Іноді їм навіть вдається потягнути якусь букву з напису.

Засновниця агенції Vandog Ірина Метнева пригадує історію створення креативної кампанії для відомих розробників іграшок DoDo Toys.
«Нас запросили до Харкова, у місце, де творяться дива. Я була у захваті від такої любові та віри виробника у свій проєкт.
Тому для флагманського продукту, магнітної карти світу, ми підготували кампанію на декілька країн.
В основі лежить усвідомлення того, у що діти хочуть грати зі своїми батьками. Компанію зробили на одному диханні — і креативна, і знімальна команди, і команда клієнта створювали на одному диханні».

«Було приємною несподіванкою дізнатись, що відомий бренд ігор для розвитку Dodo, про який не раз чув від знайомих з малими дітьми, виявився українським продуктом.
Більш того - харківський!
З цим містом у мене давні міцні стосунки, а тут ще таке )
Тим приємніше було провести стратегічну сесію у саменькому серці Першої Столиці.
Ключова ідея кампанії сформувалася майже одразу - нам всім треба більше часу проводити зі своїми близькими, а нові великі магнітні пазли й стануть таким центром тяжіння у родині», — пригадує акаунт-менеджер агенції, Євгеній Сухарніков.

«Це був довгий день, зате який! Нас тепло зустріли, привезли в офіс, поділились деталями проєкту і... ми запалились. Настрій, дух клієнтів до своєї справи передався і нам. Таке не з усіма буває, але коли вже трапляється, то робота несеться майже сама по собі :) ми вигадували серйозне та смішне, переписували, тончили, працювали гуртом і поодинці, з дорослими та дітьми. І хоч звучить це солідно, по-дорослому, в результаті ми створили легку, невимушену, яскраву і дуже кльову комунікацію», — каже копірайтерка Vandog Ярина Завадович.
За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода