Vandog Agency створили еклерну рекламну кампанію для БКК

Vandog Agency створили локальну рекламну кампанію для відомого виробника кондитерської продукції Київського БКК.

Комментарии 1130

Традиційна рецептура, якої компанія дотримується вже 90 років, робить їх торти і тістечка дуже якісними і смачними. Вона гарантує віддану любов цілого покоління споживачів та створює конкурентну перевагу БКК на ринку.

Проблема полягала в тому, що супермаркети, випускаючи вироби під своїми торговими марками, витісняють інших гравців. При цьому вони часто використовують замінники, ароматизатори, підсилювачі, тоді як БКК – це завжди якісні інгредієнти.

У процесі роботи ми з’ясували, що найпопулярніший продукт лінійки виробника – еклери. Тож для них народилась ідея — як у дитинстві, так і в дорослому житті, еклери БКК такі ж смачні. Для реалізації ролика була обрана лаконічна стилістика з відеоприйомом з 80х-90х, на яких зросла цільова аудиторія.

«БКК - це еклерно!» – означає смачно, якісно, прикольно. Харків, звідки почалася рекламна кампанія у метро та діджиталі, вже підхопив цю фразу. Тепер, коли почуєте «це еклерно!» на свою адресу, знайте – ви щось зробили круто!

 video

Клієнт: БКК

Маркетинг-директор: Тетяна Бєгма

Продакшен: Knight

Продюсер: Віталій Кукшин

Режисер: Сергій Рудь

Креативна агенція: Vandog Agency

Маркетингова агенція: Filberry

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода