Традиційна рецептура, якої компанія дотримується вже 90 років, робить їх торти і тістечка дуже якісними і смачними. Вона гарантує віддану любов цілого покоління споживачів та створює конкурентну перевагу БКК на ринку.
Проблема полягала в тому, що супермаркети, випускаючи вироби під своїми торговими марками, витісняють інших гравців. При цьому вони часто використовують замінники, ароматизатори, підсилювачі, тоді як БКК – це завжди якісні інгредієнти.
У процесі роботи ми з’ясували, що найпопулярніший продукт лінійки виробника – еклери. Тож для них народилась ідея — як у дитинстві, так і в дорослому житті, еклери БКК такі ж смачні. Для реалізації ролика була обрана лаконічна стилістика з відеоприйомом з 80х-90х, на яких зросла цільова аудиторія.
«БКК - це еклерно!» – означає смачно, якісно, прикольно. Харків, звідки почалася рекламна кампанія у метро та діджиталі, вже підхопив цю фразу. Тепер, коли почуєте «це еклерно!» на свою адресу, знайте – ви щось зробили круто!
Клієнт: БКК
Маркетинг-директор: Тетяна Бєгма
Продакшен: Knight
Продюсер: Віталій Кукшин
Режисер: Сергій Рудь
Креативна агенція: Vandog Agency
Маркетингова агенція: Filberry
За матеріалами прес-релізу