vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Як ботсад перетворюється із радянської наукової установи на сучасний та стильний екопростір

Комментарии 1671

Ботсад ім. Гришка – непересічне місце для киян та гостей столиці, які ще перед новим роком запланували “весною помилуватися сірєнню і магноліями в ботсаду”. Експозиції ботсаду – це привід змінити сіру картинку буденності міських пейзажів на витончені флористичні нариси, вдихнути свіже повітря і досягти неминучий естетичний дзен. Це місце сповнене романтизму та приємних емоцій та спогадів: прогулянки з друзями, романтичні побачення, спілкування з рідними.

А найулюбленіші моменти звісно потрібно увіковічити в соцмережах. Хоча не варто недооцінювати красу ботсаду, світлин профілю із території замало – потрібна фотосесія в оранжереї!

Щоправда, втілити всі творчі уявлення щодо вдалого кадру не завжди можливо. То заважає табличка “Не ходити по газонах”, то до кадру потрапляє вже не дуже естетичний вказівник “Сад троянд” (який, вочевидь, також допомагав зорієнтуватися вашій бабусі).

Такий він, наш рідний ботсад – гарний, поважний і трішечки суворий.

“Ми захотіли це змінити. І нам страшенно закортіло зробити ботсад таким крутим, яким ми його бачимо і для решти киян, — місцем, в яке їм хотітиметься приходити. Власний екопростір для кожної людини. Так ми вирішили, що зробимо для ботсаду те, що вміємо найкраще — нове обличчя, новий голос та інтонацію, тобто розробили брендинг та комунікацію”, Ірина Метньова, партнер та креативна директорка vandog agency розповідає про передумови розробки креативного рішення на pro bono умовах.

Спрощуємо, ще більше спрощуємо

Першим етапом ребрендингу стало нове позиціювання, ім'я та айдентика. Як то кажуть, як корабель назвеш, так він і попливе. Тому vandog agency запропонували зробити ботсад простим, відкритим та дружнім місцем для киян і спростити його довгу та громіздку назву. Для того, щоб ботанічний сад став таким як його називають між собою кияни — ботсад ім. Гришка.

В пошуках органічної для ботсаду форми для знаку агенція звернулась до природи і відшукали найгармонійнішу фігуру — п'ятикутник.

“П'ятикутна будова зустрічається у незліченної кількості рослин та квітів, і ми помітили, що конструкція куполу головної оранжереї ботсаду також побудована на основі п'ятикутника. Тому зрозуміли що це саме те що потрібно. Знак ми будували за тим самим природним принципом.

Ми хотіли, щоб візуальна комунікація ботсаду була простою, яскравою та оптимістичною, тому обрали відкриту кольорову палітру, яка транслюватиме енергетику нового ботсаду”, — наголошує Аріна Луковина, партнер та арт-директорка vandog agency.

Акцент на екології заради хайпу?

В основу нової комунікаційної стратегії покладено меседжі: Ботсад – це екопростір. Ботсад – місце, де можна відпочити від шуму міста і приєднатися до ековідповідальної спільноти.

Аріна Луковина коментує: “Оскільки ботсад найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд поки лише набирає оберти, ми зрозуміли, що це той напрямок у якому майбутньому бренду ботсаду і потрібно рухатись. Тому ми сформулювали big idea так:  Новий ботсад це твій екопростір”.

Ботсад – це об'єднання людей, яким не все одно, що стане з планетою через сто років. Серйозно, якби не науковці та селекціонери ботсаду ім. Гришка, може і не був би Київ таким зеленим, українські ґрунти такими родючими, а заморські фрукти і ягоди не прижилися б в садах вітчизняного фермера.

А як же Микола Гришко?

“Також ми створили бренд-героїв із визначних особистостей ботсаду ім. Гришка: Микола Холодний, Володимир Липський, та сам Микола Гришко. Ми додали і Олександра Фоміна, який би виступав опонентом у батлах з Гришком. Вони осучасняться та надаватимуть поради для екологічного стилю життя відвідувачам, киянам та гостям столиці”, – додає Ірина Метньова.

А пощупати можна буде?

А щоб країна пам’ятала своїх героїв “в обличчя”, а екологічні звички закріплювалися краще, vandog agency розробили ще й дизайн еко-мерчу, продаж якого стане додатковим джерелом доходу ботсаду ім. Гришка.

А як керівництво ботсаду сприйняло ідеї?

Наталія Заіменко, директор ботсаду ім. Гришка коментує причини ребрендингу: “Ми усвідомили, що перед нами стоїть декілька нагальних питань: для втілення подальших задумів та розробок ботсаду необхідно фінансування та підтримка від держави та меценатів. Залучити їх не вдається оскільки, зізнаюсь, не вміємо цікаво й доступно розповісти про себе.

Саме тому ми ініціювали ребрендинг ботсаду і покладаємо великі надії на нову комунікаційну стратегію, розроблену для нас vandog agency. Вийшло яскраво, зрозуміло і сучасно! Впевнені, що із новим позиціюванням ботсад залучатиме і нових відвідувачів, і меценатів”.

Між іншим, щодо фінансування. Як це буває із держструктурами, ботсад ім. Гришка потребує фінансової підтримки. І якщо кожен, хто робив у цьому місці фоточки для insta, зробить свій благодійний внесок, ботсад зможе і втілити свої  суспільно вагомі ініціативи, і навіть повноцінно реалізувати запропонований ребрендинг. А то поки доведеться тішитися в digital… 

Втім, ми впевнені, що із новим позиціюванням та крутим брендингом ботсаду вдасться привернути до себе увагу і держави, і меценатів.

vandog agency

Креативний директор — Ірина Метньова
Арт-директор — Аріна Луковина

Дизайнери — Анатолій Сакало, Анастасія Ткаченко, Максим Бондаренко, Олександра Грузинська

Копірайтери — Julie Banks, Дарина Мойсеєнко

Менеджери проекту: Катерина Малишева, Олена Примак

Ботсад ім. Гришка

Наталія Заіменко — директор ботсаду ім. Гришка

Микола Шумик — заступник директора з наукової роботи (ландшафтне будівництво)

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie