Vandog отримав статуетку European Excellence Awards 2020

Нова нагорода за кампанію «Обличчя пандемії», яка до того потрапила у два цьогорічні шорт-листи Effie Awards

Комментарии 2657

Престижна європейська премія, що спеціалізується на PR та комунікаціях, відзначила кампанію «Обличчя пандемії» золотою статуеткою переможця.

«Обличчя пандемії» — це національна кампанія солідарності, покликана показати всіх, хто опинився на передовій реагування на COVID-19: медичних та соціальних працівників, касирів, листонош, кур’єрів, а також тих українців, які вже перехворіли. Їхні фото і з’явилися на зовнішніх рекламних носіях, фасадах будівель по всій Україні та у соціальних мережах. Пізніше портрети героїв «ожили» і розповіли свої історії у соцмережах.

Так Vandog agency боролась із недовірою та упередженням і дала можливість подякувати або підтримати словом і ділом тих, кому це зараз потрібно найбільше: #підтримую_словом #підтримую_ділом.

Концепцію кампанії розробили для UNICEF Ukraine. Реалізацію підтримали Міністерство культури, Міністерство соціальної політики, Міністерство охорони здоров’я, Укрінформ, Інтерньюз, ТРЦ “Гулівер”. Кампанія відбулася за підтримки USAID.

У фінал Vandog agency вийшла з сильними суперниками, та перемогу все ж залишила собі.

За матеріалам прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода