Vandog зняли ролик про становище дітей під час пандемії

На замовлення Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерства соціальної політики креативна агенція Vandog розробила комунікаційний концепт кампанії солідарності у відповідь на пандемію COVID-19.

Комментарии 928

У рамках кампанії було знято емоційне відео для привернення суспільної уваги до становища дітей. Ролик з’явився в інфопросторі 1 червня, у День захисту дітей.

Через пандемію багато родин по всій Україні втратили регулярний дохід, тож рівень життя як дорослих, так і дітей значно впав. Аналіз, здійснений ЮНІСЕФ на основі макропрогнозу Кабінету Міністрів України, показав, що понад 6 млн осіб у країні можуть опинитися за межею бідності через соціально-економічну кризу, викликану COVID-19. Тому питання солідарності і підтримки стають особливо актуальними, у першу чергу по відношенню до найбільш вразливої категорії суспільства - дітей.

Креативна команда Vandog узяла за основу тему балконних флешмобів, які, мабуть, назавжди залишаться одним із символів карантину. За сюжетом, хлопчик із забезпеченої родини передає на мотузці через балкон їжу та іграшки для друзів із біднішої багатодітної сім’ї навпроти. Це історія про те, що кожен із нас, навіть дитина, може допомогти.

Перші секунди відео супроводжуються неймовірною композицією гурту “Pianoбой” “Ніхто не сам” (саундтрек до фільму "Поліна і таємниця кіностудії") і одразу викликають емпатію.

Розробники ролика максимально підкреслили глибину дитячих переживань ситуації: “Коли тобі п’ять або дванадцять, життя набуває частинки “най-”. Морозиво найсмачніше у житті, а друзі найкращі. Мрії найказковіші, а почуття найщиріші. Лихо найважче, а підтримка найнеобхідніша…”.

Дізнатися більше про те, як допомогти родинам, які зараз цього потребують, можна на сайті Мінсоцполітики.

 video

Vandog Agency

Creative Director: Ірина Метньова

Senior Art Director: Аріна Луковина

Art Director: Руслан Петров

Account/Project Manager: Влад Китайгородський

Copywriter — Олег Макарічев

UNICEF

Chief of Communication for Development: Анна Суходольська

Chief of Communication: Ніна Сорокопуд

Communication for Development Officer: Людмила Паламар

Медичний консультант: Катерина Булавінова

VIDEOFIRMA:

Director: Даша Ши

DOP/Edit/Color: Макс Лебідь

Line producer: Аліна Маркіна

Art department: Артем Верезуб, Олександр Костенко

Location manager&scout: Дмитро Шевченко, Андрій Гнатюк

Gaffer: Ярослав Федоренко

Camera mechanic: Дмитро Курилюк

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода