«ВАРТО» «роззброюється»: агенція комунікацій зробила ребрендинг

Глобальне переосмислення айдентики відбулося вперше за останні 12 років. Над оновленням дизайну працювали спільно з Bulanov Buro.

Коментарі 3126

Агенція комунікацій «ВАРТО» працює на українському ринку маркетингу та піару з 2005 року. За ці 17 років в історії агенції відбулося багато подій: зміни в команді, переїзди в різні офіси, запуск нових послуг та продуктів для брендів. Разом з клієнтами агенція пройшла крізь всі виклики та кризи: Всесвітню економічну кризу, Революцію Гідності та початок російсько-української війни у 2014 році, пандемію та повномасштабне вторгнення росії в Україну. Дизайн лишався єдиною незмінною складовою, але настав час переосмислити і його.

«Роззброєння» логотипу

Попередній логотип агенції — поєднання мозку та гранати, — у 2010 році розробив Роман Шостя, дизайн-партнер команди «ВАРТО».

— Зазвичай, коли нові люди бачили наш логотип на візитках під час знайомства, реакція була: «Вибух мозку! Вау!». І для клієнтів цей логотип асоціювався з вибухом креативних ідей та рішень, які пропонувала наша команда. Коли цей логотип тільки створювався, ми навмисно закладали такі бойові, динамічні сенси, — ділиться Наталя Холод, засновниця та СЕО агенції комунікацій «ВАРТО». — Водночас, зараз цей звичний для нас символ набув болючого сенсу й асоціюється не з вибухом креативу, а з тою травмою, яку переживають всі українці. Це стало одним з основних мотивів зміни айдентики. Ми активізували роботу і у напрямку міжнародного партнерства, і вирішили, що представляти нашу країну маємо без гранат та вибухів, що саме слово «ВАРТО» — автентичне, українське, змістовне — цілком заслуговує бути самостійним символом, який ми будемо просувати поза межами України, розповідати іноземним партнерам про його значення та цінність для нас. 

— Ми підтримали ідею команди агенції і змістили акцент на слово «ВАРТО» — адже це одночасно і назва агенції, і заклик: варто працювати, варто створювати, варто креативити. Таким чином, агенція отримала новий, вже повністю шрифтовий логотип, — зазначив Дмитро Буланов, дизайн-директор Bulanov büro. — Команда бюро розробила його разом з професійним шрифтовим дизайнером Кирилом Ткачовим. Логотип може виглядати простим, але тільки на перший погляд: він дуже вивірений, стриманий, виразний, в ньому немає нічого зайвого, але він точно запам’ятається своєю лаконічністю та звучністю.

Нова айдентика та її складові

Bulanov büro розробили для агенції «ВАРТО» дизайн-систему та гайдлайн, який дозволить ефективно використовувати всі запропоновані рішення. Зокрема, доповненням до логотипа стала яскрава кольорова гама, призначена для того, щоб розбавити серйозність і мінімалістичність шрифтового рішення та додати акценти.

— Айдентика від логотипа до кольорової гами й супутньої графіки поєднує в собі два настрої: міцність, аналітичність, виразність — як експертиза агенції, її багаторічний досвід роботи, потужний професійний бекграунд, та людяність, живі емоції, креативність — як символ динамічної команди агенції та їхніх креативних ідей. Це мікс business і human складових, — пояснив Буланов.

Команда обрала простоту, чистоту та самодостатність дизайну як основні принципи для створення нової айдентики. Тож в основні графіки використали прості геометричні фігури: прямокутник, трикутник, квадрат, коло — символи фундаментальності та стійкості. Запропоновані рішення створюють простір для масштабування дизайн-системи та різного підходу до використання елементів. Таке рішення, на думку дизайнерів, буде лишатися актуальним навіть з плином часу.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода