VARUS запустив інформаційно-прикладний проєкт «Свої у VARUS»

Мета проєкту — закохати у страви із продуктів українських виробників, що є на полицях маркету.

Коментарі 1180

Щотижня у своїх соцмережах мережа розповідатиме про виробників з різних куточків України і пропонуватиме приготувати просту й неординарну страву із їхнім хедлайнерським продуктом. 

Люди дізнаються цікаві факти про прикарпатську ТМ Мукко і її ексклюзивні сири, про відзначені світовим рекордом кондитерські вироби від ТМ Лукас із Кременчука, про молочну продукцію зі Львівщини ТМ Галичина, про крупи та пластівці із Первомайського від ТМ Holm’s, про одеські корисні й смачні ласощі з натуральних фруктів і ягід від ТМ Равлик Боб та інших. 

«VARUS завжди підтримує українських виробників. Більше того, ми переконані, що їхні вироби не поступаються якістю перед імпортними чи, навіть, значно кращі. Люди вже стараються купувати більше українського, але ми помітили, що часто вони кладуть до своїх кошиків товари, не знаючи і не задумуючись, наскільки ці продукти якісні і смачні, а компанії, що їх виробляють — круті. Тому ми вирішили розповісти нашим клієнтам про це більше, а ще додати ідею незвичного але простого рецепту. Формула «історія + рецепт» — це ж і є формула любові та різномаїжжя», — говорить директор з маркетингу VARUS Ольга Румянцева.

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода