Вболіваючи за збірну України, «Фрекен БОК» закликає не стримувати своїх емоцій

У дні, коли українські родини збираються біля телевізорів та вболівають за збірну на Євро-2020, бренд «Фрекен БОК» випустив перший рекламний ролик із цілої серії, присвяченій запуску нового унікального пакету Flexy.

Комментарии 815

У відео зображені життєві історії про наслідки емоцій вболівальників для квартири або будинку після програшу чи перемоги улюбленої команди. Усі ролики об’єднує головна тема – твоя квартира може не витримати футбольних баталій, але пакети Flexy витримають все: і пляшки, і коробки від піци, і стаканчики від поп-корну- все-все, що назбиралося під час бурхливих переглядів серії матчів Чемпіонату Європи з футболу. 

Так у першому ролику передається емоційна гра доньки та тата, які не тільки вболівають за свою команду, а й самі грають у футбол у домашніх умовах. Певно, результат такої гри призводить до трощі у квартирі. Шокована мати знаходить рішення цій проблемі – це пакети Flexy від «Фрекен БОК».

«Ми не могли бути осторонь участі збірної України у груповому етапі Євро-2020 і сподіваємося, що наш шлях у турнірі ще не завершився! Адже матчі – це досить емоційний період і квартира може перетворитися, власне, на саме футбольне поле, тому дуже важливо мати помічника для прибирання після всіх баталій. Головна перевага пакетів для сміття Flexy у тому, що  вони зможуть розтягнутися та вмістити сміття, набуваючи форму предметів, навіть якщо це розбита ваза чи елементи розтрощеної картини, столу», - коментує Оксана Ткачук, Global Marketing Director корпорації «Біосфера».

 video

Над новою рекламною кампанією працювала команда UTCfilm production, режисером став Володимир Веселов.

Нагадаємо, структура пакетів для сміття «Flexy» і процес виробництва оригінальні для ринку України та розроблені технологами і маркетологами корпорації «Біосфера». Відмінність цієї лінійки від інших полягає у тому, що завдяки оригінальній ромбовидній структурі плівки, пакет стійкий до розривів та проколів та  розтягується, набуваючи форми предметів. Для випуску такої продукції корпорація закупила спеціальне інноваційне обладнання, яке виробляє та формує плівку до необхідної структури. Окрім цього, пакети для сміття «Flexy» стали більш місткими, надійнішими та краще захищають від протікань, розривів та проколів, а у складі кожної одиниці товару міститься до 80% переробленого пластику.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода