Ведення бізнесу у соцмережах

Інтерв'ю зі співзасновницею 23UNICORNS Поліною Логвіновою

Коментарі 5521

Більшість бізнесів все частіше можна побачити у різних соціальних мережах. А яка платформа для просування товарів та послуг більш дієва?

Це все індивідуально. Для різного бізнесу може підходити більше та чи інша соціальна мережа. Все залежить від того: який бізнес, яка цільова аудиторія, де аудиторія більше проводить часу, де вона знаходиться. Наприклад, онлайн магазинам чи салонам краси краще просуватися в Instagram. А от страховим компаніям та компаніям нерухомості доречніше буде Facebook.

Потрібно концентрувати увагу на одній із соціальних мереж чи варто мати всюди акаунти свого бренду?

Краще сконцентруватися на одній, яка є більш перспективною для розвитку вашого бізнесу, розвивати її та вкладати бюджет у просування. Проте мати акаунти на інших платформах буде лише плюсом.

З чого потрібно починати та на що потрібно звертати увагу створюючи свій магазин у соцмережі?

Краще розпочати зі стратегії. Зрозуміти свою цільову аудиторію: що їм цікаво, який контент подобається, як вони приймають рішення про покупку, які питання цікавлять, як їх краще знайти й через які інтереси та болі залучити. І після проведеного аналізу вже розпочати коректно вести сторінку.

На що потрібно звернути увагу? На конкурентів! Подивитися, що вони роблять і вчинити абсолютно навпаки, або ж надихнутись їхніми ідеями.

Чи впливає кількість підписників на обсяги продажів чи це просто цифри?

Звісно ні. Напевно всі вже знають, що цифри ніяк не впливають на статистику й відповідно на продаж товарів та послуг. Можна мати десять людей і продати п'ятьом, або ж мати сто підписників і не продати нікому. Проте на довіру все ж цифра впливає. Якщо в інтернет-магазині менше ніж 1000-1500 підписників, це може викликати більше недовіри у потенційного клієнта. Ще також впливає якість контенту, відгуки, коли було створено магазин тощо. Але все ж таки спочатку краще мати невелику цифру (1000-1500), головне не накручувати аудиторію.

Чи важливі інші показники? Лайки, коментарі збережені?

Звичайно – це все зветься «взаємодія з контентом», а чим більше взаємодій, тим краще статистика. Тим більше тій людині, яка взаємодіє з вашим акаунтом, показує ваші пости та сторiз частіше. Також ще важливі репости, відповіді всередині сторiз, абсолютно всі взаємодії.

Дай кілька порад брендам, які тільки планують створювати акаунти у соціальних мережах

  1. Добре дізнайтеся про свою цільову аудиторію
  2. Перегляньте конкурентів
  3. Створіть стратегію
  4. Перш за все «упакуйте» акаунт, а потім розпочинайте просування
  5. Постійно аналізуйте та при необхідності змінюйте стратегію й план просування.
Обговорити з іншими читачами:
Погода