Серія коротких роликів розповідає про бізнесменів із Донеччини, Луганщини та Запорізької області. Частина з них – переселенці, котрі залишили свої домівки й з нуля створили власну справу: хтось запустив бренд одягу, хтось відкрив хаб, а хтось має музей. Інші – переробляють сміття, розвивають туризм, очищують воду, ремонтують машини і лікують людей.
Автори відеороликів – молоді рекламісти й режисери, які зафільмували історії цих підприємців, щоб надихнути інших створювати власну справу. А ще для того, щоб показати людей, які, попри труднощі, створили бізнес, надають робочі місця та розвивають регіон.
«Моя бабуся 40 років пропрацювала на залізниці і постійно казала мені, як там класно. До певного моменту я думала, що залізниця – найкрутіше, що може статися у моєму житті», – розповідає Наталя. Утім дівчина вчасно зрозуміла, чим хоче займатися насправді. І це – фотографія.
«Маріуполь місто роботяг і тут дуже мало хто розуміє, для чого взагалі потрібна фотостудія. Найскладніше було зробити перший крок. Мій перший крок – піти на навчання, – продовжує підприємиця. – Фотографія дуже змінила моє життя. Я зрозуміла, що вона може бути і хобі, і роботою. Шкодую лише про одне – що не почала робити це раніше».
Ганна Чебан заснувала компанію з переробки пластикових відходів. Жінка давно мріяла зробити рідний Маріуполь чистішим. У місті й області є величезна проблема стихійних звалищ, а про сортування сміття раніше взагалі мало хто чув.
«У нашому місті немає сміттєпереробного заводу, але є кілька підприємців, які його частково замінюють – хтось переробляє скло, хтось пластикові пляшки, хтось папір, а я – плівку. Ми зараз тісно працюємо з об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків – це ж клондайк вторсировини. Закуповуємо у них сировину і розподіляємо між собою», – розповідає Ганна.
Гранули, отримані в результаті переробки, необхідні підприємствам, які виготовляють труби, пакувальні сітки, технологічні плівки, ємності для технічних рідин, меблеву фурнітуру.
Анастасія Муранова власниця школи англійської мови у Сєвєродонецьку. Англійську Анастасія почала вивчати у 5 років. Займалась щодня по дві години. У 6 років відкрила свою першу школу. За життя мала 6 різних бізнесів і різні місця роботи.
Школу англійської починала з 1 кімнати та 5 студентів. Тепер у підприємиці 3 школи і 800 студентів. «Мати свій маленький бізнес – це гасити пожежі, які палають усюди», – каже Анастасія.
За увесь час кампанії десятки бізнесів були зафільмовані та отримали промоцію. А вся Україна побачила, що на сході країни безліч цікавих ідей, людей і проєктів.
Усі ролики приводять на платформу онлайн-освіти Почати.Бізнес, де безкоштовно можна пройти бізнес-курс. На ресурсі також стартувало голосування за 15 свіжих історій, яке триватиме до 23:59 19 березня 2021 р. За кожного учасника можна проголосувати один раз, а трьом найпопулярнішим відеороликам забезпечать промокампанію.