Коли бренд замислюється про редизайн, найважливішим питанням завжди залишається питання збереження впізнаваності бренду для споживача. Так, бренд-команда PepsiCo Україна ухвалила рішення щодо оновлення свого молочного бренду. Проєкт було взято у реалізацію командою креативного агентства маркетингових комунікацій Brain Tank.
Дівчинка змінила ім'я, надягла модну панаму та оновила зачіску. Чим одразу привернула увагу споживачів, які самі почали допомагати просуванню оновленого бренду. У мережі у великій кількості почали з'являтися позитивні коментарі у стилі: «Марійка обрізала коси та погарнішала. Типова дівчина після розставання» та «Бахнула каре. Все як у житті». Головне завдання – збереження впізнаваності бренду – було вирішено.
Наразі дівчинка Марійка живе на полицях українських магазинів у своєму новому образі. Вона популярна, вона впізнавана. Її люблять і дорослі, і діти. Що це, як не справжнє щастя для маленької дівчинки. І що це, як не нова історія для потужного крутого бренду.
За матеріалами пресрелізу