#великемаленькесвято варте келиха ігристого Martini

Bacardi Martini Ukraine разом з агенцією Rockets запустили літню кампанію про важливість святкування маленьких важливих подій

Комментарии 1214

Люди звикли обирати ігристе Martini тільки на великі свята. Особливо Martini Asti на Новий Рік, оскільки бренд роками комунікував, що це – найкращий напій для його зустрічі. Влітку ж люди переключалися на інші бренди.

Задачею Rockets було підвищити споживання ігристих влітку, та спонукати купувати напої протягом усього року, а не тільки взимку. Тому у стратегії агенція додала до великих свят ще одні – поменше. Близькі душі й зрозумілі тобі та твоїм однодумцям. Такі, що не в календарі, але в серці.

Усі маленькі, але такі важливі для нас події варті того, щоб відкрити ігристе: 
коли сьогодні середа
коли одягла нову сукню
коли нарешті відпустка
коли тебе підвищили

об’єдналися в ідею #великемаленькесвято

До кампанії увійшли 5 діджитальних роликів. А сам хештег вже підтримали блогери і всі, хто нарешті знайшов привід відкрити ігристе Martini.

 video
 video
 video
 video
 video

Над проєктом працювали:

Bacardi Martini Ukraine

Mаркетинг-менеджер Bacardi Martini Ukraine – Ольга Полiщук

Бренд-менеджер Martini – Анна Гаврилова

Rockets

СЕО – Влад Полонський
Продюсер – Катерина Магон

Креатор – Анастасія Зайцева

Lytvynenko Films

Director – Саша Литвиненко

DOP – Герман Шобухов

Producer – Женя Литвиненко

Line producer – Міла Іваненко

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода