Люди звикли обирати ігристе Martini тільки на великі свята. Особливо Martini Asti на Новий Рік, оскільки бренд роками комунікував, що це – найкращий напій для його зустрічі. Влітку ж люди переключалися на інші бренди.
Задачею Rockets було підвищити споживання ігристих влітку, та спонукати купувати напої протягом усього року, а не тільки взимку. Тому у стратегії агенція додала до великих свят ще одні – поменше. Близькі душі й зрозумілі тобі та твоїм однодумцям. Такі, що не в календарі, але в серці.
Усі маленькі, але такі важливі для нас події варті того, щоб відкрити ігристе:
коли сьогодні середа
коли одягла нову сукню
коли нарешті відпустка
коли тебе підвищили
об’єдналися в ідею #великемаленькесвято
До кампанії увійшли 5 діджитальних роликів. А сам хештег вже підтримали блогери і всі, хто нарешті знайшов привід відкрити ігристе Martini.
Над проєктом працювали:
Bacardi Martini Ukraine
Mаркетинг-менеджер Bacardi Martini Ukraine – Ольга Полiщук
Бренд-менеджер Martini – Анна Гаврилова
Rockets
СЕО – Влад Полонський
Продюсер – Катерина Магон
Креатор – Анастасія Зайцева
Lytvynenko Films
Director – Саша Литвиненко
DOP – Герман Шобухов
Producer – Женя Литвиненко
Line producer – Міла Іваненко
За матеріалами прес-релізу