VERTIGO натягнула очі й вуха на сідниці в кампанії для Планети Кіно

Як почуваються ваші сідниці у звичайному кінотеатрі?

Комментарии 1099

Ви могли ніколи над цим не замислюватись. А кваліфіковані спеціалісти з VERTIGO власноруч провели краш-тест і з’ясували, чому якщо йти в кіно — то тільки в зали CINETECH+.

Для промо комфортного продукту від Планети Кіно агенція зняла серію з трьох роликів, головними героями яких стали людські вуха, очі та дупа у штанях. Костюмовані, звісно. Відзняту історію було доповнено трохи навіженим постом, що за лічені секунди дозволило розповісти про всі конкурентні переваги залів CINETECH+.

Та одним лише творчим безладом все не закінчилось. Проект отримав комплексну підтримку в digital — в рамках промо були розроблені сайт та банерна кампанія. 

Максим Бичок, CEO/Co-owner, VERTIGO:

«Дуже цінно, коли клієнт має сміливість, аби реалізувати щось нетипове. Ми настільки захопилися проектом, що деякі із колег навіть виконували на майданчику специфічні ролі. Виключно заради гумору та мистецтва».

 Planeta Kino Cinetech+ Ears
 Planeta Kino Cinetech+ Butt
 Planeta Kino Cinetech+ Eyes
 Making of Planeta Kino Cinetech+

Над проектом працювали:

Планета Кіно

Дмитро Деркач  — Співвласник

Макс Бєлов  — Chief Marketing Officer

Толік Козловський — Head of Digital

Агенція VERTIGO

Максим Бичок — CEO/Co-owner

Денис Мартинов — Managing Director

Владислав Войцеховскі — Creative Director

Кирило Тишкевич — Head of Digital

Дар’я Охотнік —  Account Manager

Катя Корнєва — Creative Copywriter

Марк Кушнеренко — Art Director

Юлія Марфич — Producer

Марина Шелестова — Designer

Павло Заруднєв —Motion Designer

Дар’я Бацкова — Editor / Making Of

Продакшн

Валентин Мінчук — Director

Сергій Смичок — Cameraman

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода