Швидше за все, покупці в Україні будуть знайомі з Dolmio. Банки з соусами в італійському стилі стали вибором для покупців, які хочуть приготувати спагетті болоньєзе або смачний вершковий лінгвіні.
Однак жоден бренд не стоїть на місці довго, включно з Dolmio. І для останнього ребрендингу компанія хотіла зміцнити свої основи та охопити нові демографічні групи, які, можливо, не віддали перевагу, а саме молоді міленіали та клієнти покоління Z.
Однак жоден бренд не стоїть на місці довго, включно з Dolmio. І для останнього ребрендингу компанія хотіла зміцнити свої основи та охопити нові демографічні групи, які, можливо, не віддали перевагу, а саме молоді міленіали та клієнти покоління Z.
Для цього Dolmio об’єднався з Elmwood, щоб створити повне оновлення візуальної ідентичності. Це включало розробку нової графіки, обміну повідомленнями, фотографією та голосом, які дадуть Dolmio інструменти, що стануть більш гнучкими та захоплюючими, а це дозволить їй краще взаємодіяти з клієнтами в Інтернеті. Зрештою, саме там молода аудиторія, яку вони сподіваються охопити, проводить більшу частину свого часу.
Elmwood хотіла, щоб дизайн нового бренду Dolmio відповідав прагненню до свободи та веселощів. Це уособлює знак оклику, епічне свято, велике й сміливе, сповнене щедрості й тепла. Червона крапка знака оклику може розширюватися та діяти як лінза у світ Dolmio, незалежно від того, чи це пропонує швидкий погляд на людей та їхні історії їжі, чи макромоменти простої вилки зі смачним соусом болоньєзе.
Elmwood хотіла, щоб дизайн нового бренду Dolmio відповідав прагненню до свободи та веселощів. Це уособлює знак оклику, епічне свято, велике й сміливе, сповнене щедрості й тепла. Червона крапка знака оклику може розширюватися та діяти як лінза у світ Dolmio, незалежно від того, чи це пропонує швидкий погляд на людей та їхні історії їжі, чи макромоменти простої вилки зі смачним соусом болоньєзе.
Відокремлюючись від попередньої версії та світу соусів для пасти загалом, нова марка має на меті відобразити радість і спільноту, яку відчувають люди, коли готують велику, ситну італійську їжу для своїх друзів і родини.
Він набуває форми знака оклику, ідеального втілення хвилювання та тепла. Разом із червоною крапкою знак оклику діє як лінза у світ Dolmio, забезпечуючи швидкий погляд на людей та їхні страви або знімок крупним планом звичайної виделки, яка застрягає у смачному соусі болоньєзе.
Знак оклику супроводжується новою формою самого напису, а саме лічильниками літери D і рухомою буквою L. Це дало дизайнерам простір перетворити форми літер на мовні бульбашки, щоб виглядало, ніби бренд говорить безпосередньо клієнту, коли він прокручує його на екранах свого телефону.
Він набуває форми знака оклику, ідеального втілення хвилювання та тепла. Разом із червоною крапкою знак оклику діє як лінза у світ Dolmio, забезпечуючи швидкий погляд на людей та їхні страви або знімок крупним планом звичайної виделки, яка застрягає у смачному соусі болоньєзе.
Знак оклику супроводжується новою формою самого напису, а саме лічильниками літери D і рухомою буквою L. Це дало дизайнерам простір перетворити форми літер на мовні бульбашки, щоб виглядало, ніби бренд говорить безпосередньо клієнту, коли він прокручує його на екранах свого телефону.