Весні бути. База

Весні бути не дивлячись ні на що. Brain Tank створили нову весняну рекламну кампанію для ТРЦ Ocean Plaza.

Коментарі 1087

Будь-яка жінка вимагає до себе уваги, і весна тут не є винятком. Якщо перекладати слово «увага» на «жіночу» мову — це майже завжди оновлення.

В основу весняної рекламної кампанії для TРЦ Ocean Plaza лягла База — фокус уваги було поставлено на базовий гардероб.

У роботі над ключовим образом рекламної кампанії креативники використовували такі тренди, як «мінімалістичний вінтаж», «рис» і шрифтову композицію —графічний топчик цього року.

У рекламному ролику дівчина наводить фокус уваги та вмикає весну, проводячи пальцем прямо по «четвертій стіні».

Подивіться самі: 

 video

Весна почалася, і це База.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода