Весняне поповнення колекції сидрів APPS™: чорна смородина та лаванда

Карантин карантином, а весна – за розкладом. Нова пора року приносить оновлення, і бренд APPS підкоряється цьому універсальному закону природи.

Комментарии 2383

Смакова лінійка легендарного сидру поповнюється свіжим неординарним SKU «Чорна смородина та лаванда» у скляній пляшці об’ємом 0,5 л. Нова позиція почне з'являтися в торговельних точках із кінця квітня, а протягом травня вже буде представлена в основних торговельних мережах країни.

Новий APPS™ з чорною смородиною та лавандою має насичений, стиглий та довершений смак. Ягідну ноту в ньому делікатно доповнюють квіткові пахощі. Стильний темно-ліловий тон контрастно вирізняє новинку на магазинній полиці, а етикетка з крафтового паперу підкреслює натуральність продукту живого бродіння. APPS™ кольору сутінків – це шик досконалого смаку з першого пшику.

«Оновлення асортиментної лінійки APPS – це завжди свіжа захоплива інтрига. Навіть коли навколишня ситуація не надто сприяє релаксації, новий смак улюбленого напою – це привід відволіктися та отримати свою справедливу частку приємних вражень. Цього разу ми пропонуємо споживачам особливий продукт, натхненний концепцією духмяних літніх ночей, якими незабаром ми всі зможемо цілковито насолодитися», – наголосила Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Сидр як продукт є нині загальним ринковим трендом, коли світом шириться мода на натуральні напої із низьким вмістом алкоголю, що приємно розслаблюють і гармонізують внутрішній стан, сприяють легкому спілкуванню і у помірних дозах не суперечать здоровому способу життя. Серед найкращих зразків можна виокремити фаворита українських поціновувачів – натуральний сидр APPS™, виготовлений без додавання спирту, шляхом бродіння відновленого яблучного соку під впливом чистих культур найкращих винних дріжджів.

Сьогодні бренд APPS™ представлений на ринку трьома основними різновидами: класичний яблучний сидр, сидр зі смаком вишні та сидр зі смаком освіжного грейпфрута. Орієнтуючись на останні світові тенденції та вподобання локальних споживачів, асортимент час від часу поповнюється новими актуальними смаками в бутильованій та бляшаній тарі або ж доступними лише у крафтовій версії в кегах. Наразі до колекції сидрів додалася непересічна новинка APPS™ «Чорна смородина», для виготовлення якої традиційно використовуються лише натуральні екстракти фруктів та ягід.

Торгова марка APPS успішно розвивається та підкорює український ринок вже понад шість років. Продажі натурального яблучного сидру APPS™ продовжують зростати, склавши лише протягом 2019 року 4,9 млн літрів.

ЗА матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie