Євгеній Миронюк: "2022 рік – рік експериментів для реклами"

Євгеній Миронюк, керуючий партнер зі стратегії креативного агентства маркетингових комунікацій Brain Tank, розповів, як змінився бізнес, споживачі та реклама у 2022 році.

Коментарі 1801

Які ключові зміни відбулися в рекламно-комунікаційній галузі цього року?

Відбулася різка зміна споживчого ландшафту. Це відклало відбиток на всі ринки. Тому що змінилося головне – свідомість споживача. І ніхто не розуміє, як із ним працювати. Цей рік – рік експериментів для реклами. Рідко, коли свідомість споживача миттєво змінюється, але цей рік саме такий. І всі вчаться із цим працювати.

Як змінилися запити клієнтів?

Сьогодні всі екстерном складають іспит на соціально-відповідальний бізнес. По-перше, так нам треба для перемоги. А по-друге, це правильно. Тому, головний запит наших клієнтів: “як продавати та допомагати, не на збиток” ;-)

Як змінилася галузь?

Ті, хто прийшов ненадовго – пішли. Крапка.

Чи добре це?

Та просто пречудово!

Від чого зараз залежить ефективність рекламних кампаній?

Від уміння ходити / повзати / бігати по краю першого льоду, що ледве схопився. Як насправді і мало бути завжди в рекламі. Зараз актуальність та релевантність – це два невідомі в рівнянні ефективності.

Які зміни можуть очікувати у маркетинговому плануванні та бюджетуванні в наступному році?

Стовідсотково, це перерозподіл каналів споживання інформації. Ми досі поки не дуже розуміємо медіаландшафт, що саме змінилося в медіаспоживанні, оскільки дослідження до кінця року не проводилися. Але, однозначно, це – перерозподіл бюджетів на більш релевантні канали, ближче до шоппер-маркетингу та тих, що наближають споживача до місця покупки, – це головна, на наш погляд, зміна, яку варто очікувати наступного року.

І тільки не варто сприймати шоппер-напрямок, як рекламні воблери та торговельне обладнання, тут справа цікавіша буде.

Чим надихається ваша команда у такий скрутний час?
Це найскладніше питання з усіх. Мені як керівнику хочеться відповісти, що роботою. Але гадаю, що так воно і є. Роботи побільшало, бо до клієнтських проєктів додалися ще й волонтерські. Плюс ми разом – це наша сила. Ми разом щодня, підтримуємо один одного, сміємось разом, радимо один одному, яку гірлянду на батарейках де купити дешевше, яку книгу почитати про збереження ресурсів (сміється). Ми разом – це головне.

Як ваша компанія допомагає країні?

Ми не сильно кричимо про це, але робимо чимало. На початку активної фази війни наша команда створила в Закарпатті спільно з Ужгородською міською радою Ужгородський гуманітарний центр для допомоги внутрішнім переселенцям, який досі функціонує. Також ми створили цілий соціально-відповідальний бізнес виробництва бронежилетів 02/24, передаємо частину військовим, журналістам, медикам. Спільно з Віктором Андрійовичем Ющенком ми виробляємо Бандерівський та Шевченківський мед та передаємо його для військових. Співпрацюємо з легендарним ПДМШ. Допомагаємо окремо взятим батальйонам та військовим частинам закупівлями та послугами. Допомогли відбутися дитячому будинку “Затишок” у Боржавській долині. Підтримуємо зі старту проєкти допомоги постраждалим у Бучі – BUCHA.HELP та підтримки діток-футболістів з деокупованих територій Чернігівської області – Young Hardened Hearts тощо. Допомагаємо, чим можемо. І командою допомагаємо, і кожен співробітник окремо.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода