Євген Клопотенко став бренд-амбасадором ТМ VARTO мережі супермаркетів VARUS

Відомий український кулінарний експерт Євген Клопотенко став бренд-амбасадором VARTO – власної торгової марки мережі супермаркетів VARUS.

Комментарии 1364

Контракт з мережею передбачає комплексне партнерство протягом двох років. Це наймасштабніша співпраця Євгена Клопотенка з комерційним брендом.

Мережа супермаркетів VARUS вже представила першу ексклюзивну лінійку продуктів ТМ VARTO, розроблених у співпраці з Євгеном Клопотенком. На сьогодні у продажу з'явилися спеції в асортименті, вівсяні пластівці, горіхи макадамія, кедрові горіхи, пекарський папір і фольга. Покупець легко ідентифікує дану продукцію - в новий дизайн упаковки продуктів ТМ VARTO інтегрований впізнаваний образ кулінарного експерта і візуальні атрибути бренду. У цьому дизайні будуть виконані і всі наступні новинки ТМ VARTO.

 "Євген Клопотенко показує всій Україні, що готувати смачно і різноманітно зовсім не складно, тому не варто обмежуватися кількома звичними продуктами і стравами. Ця філософія дуже близька нам і співзвучна з тим, що ми робимо. Продукція ТМ VARTO покликана допомогти клієнтам VARUS по-новому поглянути на приготування їжі. Зробити цей процес максимально легким і комфортним, перетворити його з нудної повсякденної рутини на захоплююче хобі. Ну, і звісно ж, у фіналі отримати неперевершений результат ", — говорить Сергій Чорний, директор з розвитку ВТМ ТОВ "ОМЕГА".

В рамках співпраці Євген Клопотенко розробить авторські рецепти з використанням продукції ТМ VARTO. Також запланована організація майстер-класів та випуск відео-оглядів.

"Ми дуже раді співпраці з VARUS, адже для нас це новий виклик. Цей контракт найбільший в історії нашого проекту, в тому числі і за тривалістю відразу на 2 роки. Наша співпраця з VARUS буде охоплювати медійні та комунікаційні майданчики обох сторін, в тому числі використання бренду у всій лінійці ВТМ торгової мережі, що дозволить донести до нашої аудиторії більше корисної інформації від Євгена", — зазначає Олександра Фідкевич, операційний директор проектів Євгена Клопотенка.

Ідею колаборації кулінарного експерта з торговою мережею запропонувала команда агентства Art Nation Agency, яке розвиває ліцензійну програму бренду Євгена Клопотенка.

"Ми дуже раді, що команди мережі VARUS і Євгена Клопотенка оперативно відреагували на нашу ідею і нам вдалося запустити такий цікавий і масштабний проект, адже він містить в собі відчутну користь не тільки для бізнесу, але і для споживачів. Для них Євген Клопотенко створить нові авторські рецепти, традиційно використовуючи прості та доступні інгредієнти, але в нестандартному поєднанні та подачі. Безумовно, це значна подія на ринку рітейлу України і прекрасний початок 2021 року. Всі сторони з нетерпінням чекають на позитивні результати колаборації", — каже Альберт Саргсян, Head of Licensing компанії Art Nation Agency.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода