Метою рекламної кампанії Staropramen Beer Snacks стала підтримка поціновувачів пива, які через заборони, пов’язані із пандемією коронавірусу, не можуть як раніше відвідувати паби. Проєкт реалізовано міжнародною мережею рекламних агенцій BBDO.
У коротких відео відомі європейські шеф-кухарі готують пивні закуски та страви з додаванням пива.
video
«Їжа завжди була важливою частиною 150-річної історії Staropramen. У 1871 році Staropramen відкрив ресторан поруч із пивоварнею в Празі, — розповідають у кампанії. — Разом із кухарями та блогерами з різних країн Європи ми створили рецепти смачних страв, які можна приготувати досить швидко та поділитися з друзями».
Разом із Євгеном Клопотенко героями міжнародної рекламної кампанії стали шеф-кухар лондонського Turnips (ресторан володарь зірки Michelin) Томас Лідакявічус (Tomas Lidakevicius) та відомий фуд-блогер із Румунії Мікаела Сава (Michaela Sava).
«Робота з Євгеном була одним задоволенням. Найкращий контент — той, який водночас корисний та розважальний. І Євген дає обидва», — зазначає Іван Бунета, акаунт-директор BBDO Загреб.
Для Євгена Клопотенко це перший досвід участі в такій масштабній міжнародній рекламній кампанії. «Перемовини щодо цього партнерства було розпочато ще у вересні 2019 року і я рада, що попри пандемію та всі логістичні труднощі нам вдалося реалізувати цей проєкт, — розповідає Олександра Фідкевич, операційна директорка проєктів Євгена Клопотенко. — Зйомки проходили в Загребі (Хорватія). Найважчим було синхронізувати графіки чотирьох різних команд, продакшену та втиснути це в транспортні можливості часів пандемії. Ми витратили день на підготовку та 9 годин на зйомку чотирьох роликів двох типів, що стало абсолютним рекордом серед усіх шефів-учасників рекламної кампанії. У цьому нам, безперечно, допоміг величезний досвід роботи Євгена на телебаченні».
Нагадаємо, що минулого року Євген уже брав участь у рекламній кампанії бренду Staropramen City Break. Український кулінарний експерт став головним героєм випуску, присвяченому Києву. У ньому Євген розповідає про українську національну кухню.
За матеріалами прес-релізу