Ви ще не з нами? Тоді Lexus UX таргетується на вас

Lexus і BBDO Ukraine створили таргетинг-кампанію про новинку в авторяду Lexus UX

Комментарии 1253

Звичайно, можна було створити звичний шум навколо появи Lexus UX на українських дорогах. Але Lexus і BBDO Ukraine вирішили познайомити з новинкою іншим шляхом.

Індивідуально. Відповідно до вподобань людини, погоди, улюбленого пончика й ЗОЖного життя. Згідно з таргетингом. Відповідно до аудиторії були обрані такі категорії: музика, геолокація, вечірки, шопінг, фізичні вправи, особистий розвиток тощо.

Так ролики про Lexus UX з’явились там, де на них не очікували, і в контексті запиту користувача.

У 10 роликах по 6 сек. у легкій та жартівливій формі розповідається  про родзинки – фічі – Lexus UX.

 Lexus UX | campaign
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода