Viber & alyona alyona – перша партнерська кампанія 360 – як це було

Більше 670 000 передплатників у спільноті alyona alyona у Viber, більше 1.5 тисячі креативних танцювальних GIF від користувачів Viber, півмільйона скачень стікерпака, 1,1 млн переглядів кліпу alyona alyona «#дубадав» і ці цифри продовжують зростати.

Коментарі 1636

Viber - найпопулярніший месенджер в Україні, відомий завдяки своїм функціям безпеки та надійності. Користувачі по всьому світу надсилають один одному безкоштовні текстові та голосові повідомлення, роблять відеодзвінки, спілкуються у групових чатах, взаємодіють із улюбленими брендами та артистами. Керуючись складним завданням — залучити ще більше українців, а особливо молоді, Rakuten Viber запустив перший у своєму роді конкурс контенту користувача у партнерстві з alyona alyona - однією з провідних українських хіп-хоп співачок. Ця захоплююча місія була покладена на OMG Agency, і це перша партнерська кампанія такого формату в Україні для Rakuten Viber, яка включає створення контенту користувача для самих користувачів - в такому масштабі.

“2020 рік поставив перед нами багато челенджів, карантин – це лише частина того, з чим зіткнулися люди цього року. У ситуації “нової нормальності” просто зберігати оптимізм і ділитися своїми позитивними емоціями коїться з іншими - це подвиг. Viber працює для того, щоб люди були ближчими один до одного, щоб могли ділитися з близькими тим, що їм важливо: емоціями, спогадами, враженнями і, звичайно, музикою. Ми вважаємо, що цей проект, безсумнівно, продемонстрував силу поєднань”, – поділилася Галина Котова, Marketing Manager Rakuten Viber.

Перед проектом стояли цілі:

  • Підвищити залученість та активність користувачів у Viber;
  • Продемонструвати механіку використання нового продукту – створення GIF у Viber;
  • Збільшити залучення та кількість учасників спільноти alyona alyona у Viber – досягти понад 500 000 передплатників.

«Для досягнення цього завдання, ми з Viber організували масштабну колаборацію: “Стань героєм кліпу alyona alyona”. Коли одна з найперспективніших українських артисток сучасності та найпопулярніший додаток у країні поєднують свої сили, можна з упевненістю сказати про те, що буде магія!», — коментує Дмитро Дюжев, CEO OMG Agency.

Етапи проведення партнерської кампанії:

Для збільшення активності аудиторії у Viber та залучення до рекламної кампанії нового продукту зі створення GIF, було запущено конкурс у тільки створеній спільноті  alyona alyona у Viber.

Умови конкурсу стояли в тому, щоб зняти танцювальну GIF та приєднатися до спільноти у Viber. Потрібно було повторити один із чотирьох простих рухів, які alyona alyona показала у спільноті та у своїх соцмережах, перед стартом конкурсу.

Для конкурсу було розроблено лендинг з умовами, який вів на спільноту у Viber. Для більшого коннекту та залучення, був створений фановий стікерпак з alyona alyona.

Конкурс тривав із 2 по 15 листопада. Отримані гіфки публікувалися в Співтовариство конкурсу — де були розміщені всі GIFs, які підходили під положення та умови конкурсу. Щодня, вибиралися 3 топові гіфки та ставилися на голосування у офіційній спільноті alyona alyona.

Фінальним етапом колаборації був кліп на нову пісню alyona alyona - "#дубадав" із гіфками переможців конкурсу.

Як для команди Viber, так і для команди OMG це було цікавим челенджем - всього за два місяці пройти шлях від ідеї до повної реалізації та випуску відеокліпу з переможцями конкурсу. Це зажадало глибокого залучення всіх сторін, але результат вийшов відмінним, і це заслуга кожного учасника проекту.” - Євген Боднар, Менеджер з розвитку бізнесу Viber.

“Мене дуже зацікавила ідея Viber, зняти кліп, у якому учасниками можуть стати всі охочі. Люди, яких я можу вибрати онлайн, кожен, хто просто зніме GIF. Це дуже здорово, тому що зараз, під час карантину, коли всі перебувають у емоційному занепаді, люди зможуть активізуватись та отримати дозу позитиву”, — ділиться своїми враженнями alyona alyona.

 video

"Проблема" з якою ми зіштовхнулися...

“За весь час роботи над кейсом, команда зіткнулася тільки з одними труднощами - відбором кращих гіфок. Ми були вражені креативним підходом людей до створення гіфок. Учасники танцювали в полях, на тракторах, у себе на роботі, зі своїми вихованцями, виходили класами на флешмоби та сім'ями виїжджали до осіннього парку. Але тільки 14 гіфок потрапили в кліп alyona alyona "#дубадав" - розповідає Корнєєва Софія, SMM Manager OMG Agency.

Які результати?

На момент написання цього кейсу у спільноті Viber alyona alyona: 670 тис учасників і це число тільки зростає, стікерпак завантажили понад 600 тисяч користувачів, кліп "#дубадав" переглянули понад 1,1 мільйона людей.

За час проведення конкурсу було отримано 1460 креативних танцювальних гіфок та незмірну дозу позитиву, якою ми обмінялися з людьми.

За матеріалами прес-релізу.
Обговорити з іншими читачами:
Погода